1. Haberler
  2. Dünya
  3. Dikkat çeken korona araştırması… Her 10 çocuktan birinde görülüyor

Dikkat çeken korona araştırması… Her 10 çocuktan birinde görülüyor

featured

İsrail’de yapılan araştırmada, her 10 çocuktan birinde yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) atlattıktan sonra da hastalığın semptomlarının görülmeye devam ettiği bildirildi.

İsrail Sağlık Bakanlığı, yaşları 3 ila 18 arasında değişen ve Kovid-19’u atlatan 13 bin 864 çocuğun ebeveynleriyle telefon yoluyla yaptığı araştırmanın sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı.

Bakanlığın araştırmasında, söz konusu çocuklardan yüzde 11,2’sinde hastalığı atlattıktan sonra da Kovid-19’un belirtilerinin görüldüğü belirtildi.

12 yaş altı çocukların yüzde 1,8’i, 12 ila 18 yaş arasındaki çocukların ise yüzde 4,6’sında, hastalıktan 6 ay sonra semptomlara rastlandığı ifade edildi.

İsrail’de 200 binden fazla 18 yaş altı çocuğun Kovid-19’a yakalandığı, bunlardan yarısının herhangi bir semptom göstermediği kaydedildi.

Tel Aviv yönetimi, haziran ayında 12-15 yaş arası çocuklara da Kovid-19 aşısı yapmaya başlamıştı.

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!