Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.
Amedspor tarafından bayrak asma için yapılan izin başvurusu sonucunda, İstanbul Boğazı’ndaki köprülerden birine asılması talebine olumlu yanıt verildiği belirtildi.
Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen yazıda, kulübün Süper Lig’e yükselmesini kutlamak amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasının uygun bulunduğu belirtildi.
Yazıda, Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte kulüp bayrağının iki gün süreyle köprüde asılı kalabileceği kaydedildi. Ayrıca bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli, asılma ve sökülme süreçlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ve gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şartı getirildi.
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne Amedspor bayrağı asıldıhttps://t.co/V2Ajs0xUkN pic.twitter.com/VAOQxj6dFI
— Veryansıntv.com (@veryansintvcom) June 22, 2026