Fenerbahçe ikinci yarıda açıldı
Süper Lig’in 18. haftasında Fenerbahçe deplasmanda Gaziantep Futbol Kulübü’ne konuk oldu. Sarı-Lacivertli ekip maçı 2-0 kazandı. Süper Lig‘in 18. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Gaziantep Futbol Kulübü‘nü 2-0 mağlup etti. İlk yarı 7. dakikada sağ kanattan Oğuz Ceylan’ın yaptığı ortada ön direkte Jailson’un ters vuruşunda...
Haberi Oku