Bakanlık, 8.5 milyon lirayı tatlı tatlı yedi!
Vatandaşın alım gücü düştükçe tatlıcılarda ‘boş baklava’ ‘askıda tatlı’ uygulamaları da başladı. Ancak bu yokluk ve zor şartlar bakanlığın kapısına bile uğramadı. Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre; Tarım ve Orman Bakanlığı, 2025 yılında yemekhane ve kafeteryası için sütlü ve şerbetli...
Haberi Oku