Korona konsercilerini topa tuttu: Hiçbiri Lamborghini’sini satmadı!
Korona döneminde 'Aç kaldık, öldük, bittik' diyen kimi 'sanatçılara' sert çıkan Fatih Altaylı, ama hiçbiri 'Lamborghini’sini satmadı' dedi. Altaylı 'Cumhurbaşkanlığı konserleri kaç para aldılar, ne yaptılar bilmiyoruz ama yayınladıkları teşekkür mesajlarına bakılırsa indira gandi durumları fena değil' ifadelerini kullandı. Koronavirüs...
Haberi Oku