Basketbolda Türkiye Kupası, Beşiktaş’ı deviren Fenerbahçe’nin
İstanbul Sinan Erdem Spor Salonu'nda kapalı gişe oynanan derbide Beşiktaş, ilk periyodu 24-22 önde tamamladı. İkinci çeyrekte toparlanan Fenerbahçe, soyunma odasına 46-42 üstün gitti. Karşılaşmanın üçüncü çeyreği büyük bir çekişmeye sahne oldu. Sarı-lacivertliler, bir ara 15 sayılık üstünlük kurduğu ancak...
Haberi Oku