Yolun yarısında ‘Param yok’ dedi, taksiden indirilince çılgına döndü
Olay, Ambarlı Mahallesi’ndeki Petrol Ofisi Caddesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, taksiye müşteri olarak binen bir kadın, yolun yarısında üzerinde para olmadığını söyledi. Taksi şoförü bunun üzerine aracı park ederek kadından inmesini istedi. Yolda indirilen kadın sinirlenerek bağırmaya başladı. Çevrede bulunan...
Haberi Oku