1. Haberler
  2. Gündem
  3. Asansöre ayağıyla bastı, belediye sosyal medyada paylaştı

Asansöre ayağıyla bastı, belediye sosyal medyada paylaştı

featured

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, basılarak ayakkabı izi bırakılan üst geçit asansörünün düğmesini sosyal medyadan paylaştı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bugün, İzmit Yahya Kaptan mevkisinde bulunan üst geçidin asansörünün düğmesine ayağıyla basan kişinin bıraktığı izi sosyal medyada paylaştı. ‘Ay’a ilk ayak basan insan Neil Armstrong ile asansörün düğmesine ayağıyla basan kişinin ayak izinin fotoğrafları yan yana konularak, “Neil Armstrong’un aydaki ayak izi. Bu da bizim asansördeki ayak izi” diye sosyal medyada paylaşımda bulunurken, “Yorumu size bırakıyoruz” denildi. Takipçiler, “Dünya dışı bir varlık” gibi yorumlar yaparken, kamu malına zarar verilmesine tepki gösterdi. 

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!