1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bakan Koca vaka sayısının en fazla arttığı ve azaldığı illeri açıkladı

Bakan Koca vaka sayısının en fazla arttığı ve azaldığı illeri açıkladı

featured

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, son dakika paylaşında vaka artışı gözüken illeri sıralayarak dikkatli olunması yönünde uyarıda bulundu…

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, son dakika paylaşında vaka artışı gözüken illeri sıralayarak dikkatli olunması yönünde uyarıda bulundu…

Bakan Koca paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

Son hafta 100.000 nüfusta vaka görünme oranı en çok artan illerimiz: Sinop, Kilis, Samsun, Amasya ve Edirne. En çok azalan illerimiz: Ordu, Bolu, Trabzon, Nevşehir ve Karaman. Birlikte tedbirlere uyarak tüm illerimizi mavi kategoriye sokalım.

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!