Semih Şentürk, Fenerbahçe’ye geri döndü
Fenerbahçeli eski futbolcu Semih Şentürk, Futbol Akademisi'nde görev alacağından dolayı mutlu olduğunu ifade etti. Sarı-lacivertli kulübün eski futbolcularından Semih Şentürk, Fenerbahçe Futbol Akademisi'nde görev yapacak. Konu ile ilgili sosyal medya hesabından açıklama yapan Semih Şentürk, şu ifadeleri kullandı: "1999 yılında...
Haberi Oku