Fenerbahçe evinde 3 puanı aldı
Fenerbahçe, Göztepe’yi 2-1 mağlup etti. Karşılaşmada sarı-lacivertlilerin iki golünü de Ferdi Kadıoğlu kaydederken, konuk ekibin golü ise Soner Aydoğdu’dan geldi. Sarı-lacivertlilere galibiyeti getiren golleri 25. ve 45+2. dakikada Ferdi Kadıoğlu kaydederken, konuk ekibin tek golü 66. dakikada Soner’den geldi. Bu...
Haberi Oku