Belediyelerin SGK borçları nasıl tahsil edilecek? İki aşamalı formül masada…
Taşınmaz devirleri suretiyle borçların ödenmesine imkân veren uygulama geçen yıl çıkarılan bir yasa ile 2028 yılı sonuna kadar uzatılmıştı. Türkiye gazetesinin haberine göre, belediyeler isterlerse, mülkiyeti kendilerine ait olan taşınmazları borçlu oldukları kuruma devrederek borçlarını ödeyebilecek. Yeniden yapılandırma, taksitlendirme gibi...
Haberi Oku