1. Haberler
  2. Spor
  3. Galatasaray’da koronavirüs şoku!

Galatasaray’da koronavirüs şoku!

featured

Son dakika… Galatasaray’da 3 futbolcunun koronavirüs testi pozitif çıktı.

Son dakika…

Galatasaray, Konyaspor maçı öncesinde üç futbolcusunun koronavirüs testinin pozitif sonuçlandığını açıkladı.

Twitter hesabından yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı: 

“Galatasaray Futbol takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için 26 Nisan Pazartesi günü yapılan Covid-19 PCR testleri sonuçlanmış ve üç oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Oyuncularımızın tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur”

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!