Halk TV satıldı haberini ilk Odatv mi yaptı?

Halk TV'nin satılış hikayesini ilk kez Veryansın TV'den okudunuz. Biz o haberi yaparken Odatv satışın gerçekleşmediğini, medyadaki haberlerin yalan olduğunu iddia ediyordu. Halk TV'nin satılmasının kesinleşmesiyle birlikte aynı Odatv, 'ne dediysek o' diyerek kendi haberlerinin doğru çıktığını savundu.

Halk TV satıldı haberini ilk Odatv mi yaptı?

VERYANSIN TV

Malum, bildiğiniz gibi Halk TV satıldı. Satışı da Türkiye ilk Veryansın Tv’den öğrendi.

İlgili haber: Halk Tv İngiltere’de yaşayan iş adamına mı satılıyor?

Sadece satışı değil, Halk TV kulislerinde neler olduğunu, kimlerin yönetime geleceğini, kimler tarafından kontrol altına alınmak istendiğini, nasıl bir yapıda olacağını da Türkiye yine ilk Veryansın Tv’den okudu.

HABERİ İLK ODATV YAPMIŞ(!)

Ancak dün bir haberle karşılaştık.

Haber, “Ne dediysek o, Halk Tv satıldı, sonra ne oldu” başlığını taşıyordu.

Haberin içini açtığınızda ise şunlar yazıyordu:

“… Halk TV, İngiltere’de yaşayan Türk iş adamı Cafer Mahiroğlu’na satıldı.

Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı CHP’nin eski Genel Başkanı Deniz Baykal’ın yaptığı Halk TV’nin satıldığı kesinleşti.

Halk TV’nin satıldığını ilk kez Odatv gündeme getirmişti. Kanal, İngiltere’de yaşayan Türk iş adamı Cafer Mahiroğlu’na satıldı. Odatv’nin öğrendiğine göre, Cafer Mahiroğlu bir haftayı aşkın süredir Halk TV’de çalışmalara başladı.”

ODATV NE HABERİ YAPMIŞTI?

Haber Odatv’nindi.

Halk TV’nin satıldığına dair gösterdiği ilk haberin başlığı “Halk TV satıldı mı?” idi.

Haberde şunu diyordu:

“Halk TV’nin satıldığı iddiasının CHP’ye yakınlığı ile bilinen yayın organlarında da yer almasının ardından, Odatv konuyu ilgililere sordu.”

İddiayı dönemin Halk TV Genel Yayın Yönetmeni Serhan Asker’e soran Odatv, “Yok öyle bir şey. Doğru değil” cevabını almıştı.

Yani Odatv, “Halk TV satılmadı” haberi yapmıştı.

CHP’YE YAKINLIĞI İLE BİLİNEN…(!)

Aslında CHP’ye yakınlığı ile bilinen bir yayın organında da yayınlanmamıştı haber. Haber Veryansın Tv’de yayınlanmıştı. Fakat Odatv’de Veryansın Tv demek yasak olduğu için böyle bir yönteme başvurulmuştu.

Daha kötü olansa, Odatv’nin Veryansın Tv haberini yalanlaması olmuştu. Yani onlara göre Halk TV satılmamıştı.

Şimdi yine en başa, yani dün yapılan habere dönelim:

Ne diyor Odatv:

“Ne diyorsak o”

Başka ne diyor:

“Halk TV’nin satıldığını ilk kez Odatv gündeme getirmişti.”

“Ne diyorsak o” diyorsunuz tamam ama dediğiniz o değil ki!