1. Haberler
  2. Dünya
  3. İran’da koronavirüs nedeniyle ölenlerin sayısı 54’e yükseldi

İran’da koronavirüs nedeniyle ölenlerin sayısı 54’e yükseldi

featured

İran’da koronavirüs nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 54’e çıktı.

İran‘da koronavirüs nedeniyle 11 kişinin daha ölmesiyle hayatını kaybedenlerin sayısı 54’e çıktı, vaka sayısı ise 978’e yükseldi.

İranlı yetkililer en fazla vakaya Tahran, Gülistan, Kum, Merkezi, Mazenderan ve Gilan eyaletlerinde rastlandığını aktardı.

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!