Cumhurbaşkanı adayı Sinan Oğan, oyunu Kocatepe Mimar Kemal Anadolu Lisesi’nde kullandı.
Oğan oyunu kullanmasının ardından gazetecilere yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Memleketimize, milletimize hayırlı olsun diyorum. Buradan bütün vatandaşlara çağrıda bulunmak istiyorum. Lütfen herkes oy kullansın. Sükunetle bu seçimi bayram havasında geçirelim. Hayırlı olsun.”