İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, saat 09.55 itibari ile Edirne üzerinden Türkiye’den ayrılan göçmen sayısının 76 bin 358 olduğunu açıkladı.
Bakan Soylu, Twitter hesabından, Türkiye’den ayrılan göçmen sayılarına ilişkin yeni açıklama yaptı. Bakan Soylu, “Saat 09.55 itibarıyla Edirne üzerinden ülkemizden ayrılan göçmen sayısı 76 bin 358” dedi.
İdlib’deki saldırıdan sonra, Türkiye, göçmenlere Avrupa kapılarını açmıştı. Bunun üzerine binlerce göçmen Avrupa’ya geçmek üzere sahillere ve sınırlara doğru yürüyüşe geçmişti.
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, İstanbul Milletvekilleri Buluşması programında yaptığı konuşmada, “Kapıyı bundan sonraki süreçte de kapatmayacağız” açıklamasını yapmıştı.
Kadir İnanır !!!
Sizde inandınız herhalde! Yakında 2 milyon gitti de derler!