Sarı lacivertlilerin protesto ettiği Aydınlar, Fenerbahçe’ye sponsor oldu!
Şike kumpası dönemindeki tutumu nedeniyle Fenerbahçelilerin büyük tepkisini çeken, 2018 yılında statta protesto edilen Mehmet Ali Aydınlar, Acıbadem'le sarı laciverte sponsor oldu. VERYANSIN TV Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar ile bir...
Haberi Oku