Bu emeklilik bozgunundan nasıl kurtulacağız?
M. Zekai Özcan yazdı... Türkiye’nin öncelikli çözmesi gereken iki temel problemi var: Biri kayıtlı-kayıtsız ülkeye doldurulan on milyondan fazla insan. Sayı bu kadar fazla olunca “istilacı” demek de mümkün. Diğeri 1969’da bozulan ve 55 yıldır da düzeltemediğimiz, “emeklilik sigortası” ....
Haberi Oku