Naci Beştepe
  1. Haberler
  2. Yazarlar
  3. Diğer
  4. Çamur mevziinden ateş

Çamur mevziinden ateş

featured

“Yalan, Yanlış, Teori” başlıklı yazıma karşılık Doğu Perinçek 5 Aralık’ta gazetesinde “Çamur Savaşında Cepheden Kaçanlar” başlılığıyla bir makale yazmış.

Yazmış ama benim sorularıma yanıt verememiş.

Esasa girememiş.

Sayfalarca yazıp laf kalabalığına boğmuş.

Özür dileyeceğine demagoji yapmış.

Önceki yanlışları/yalanlarını yinelemiş.

Aynı şeyi papağan gibi tekrarlamak rahatsızlık belirtisidir.

Bu sebepten son yazısına yanıt vermemeyi düşündüm.

Ancak birkaç çivi daha çakmak gerektiği kanısıyla yanıtlıyorum.

VATAN SAVAŞINI KİMLERLE YAPIYOR?

PKK ‘nın çamur savaşında mevziden kaçtığım için mermiye zaten siper olamazmışım.

Benim mermiye siper olup olmadığıma omuz omuza PKK’ya karşı mücadele ettiğimiz komutanlarım ve Mehmetçiklerim karar verebilir.  

Sayın Perinçek değerlendirmesini kendine saklamalıdır.  

TSK’ya sahip çıkıyor, VATAN SAVAŞI’nı destekliyor görüntüsü veren Perinçek’in bazı uygulamalarına bir göz atalım:

-Feto’nun yönlendirmesi ile “Türk Ordusunda Kemalistler darbe yapacak. Ege Ordusunda hareketlenme var” diyen, kumpas davalarda TSK’ya bombardıman yapan Cem Küçük şimdi Ulusal Kanal destekçisi olmuş. Yani Perinçek’le yandaş. Birlikte VATAN SAVAŞI yapıyorlar.

Buna karşılık PKK’ya karşı yıllarca dağlarda mücadele eden biz askerler Amerikan gemisindeyiz.

Rahmetli İnönü ne derdi?

-Yıllarca FETÖ’nün ardından AKP’nin örtülü operasyonlarını yapan Fuat Uğur her gün Ulusal Kanal’da.

-Azılı Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı, Atatürk’e “İngiliz piçi, İngiliz ajanı” diyen Mustafa Armağan’la fotoğraf çektirip sohbet etmek vatan savaşının hangi cephesini oluşturuyor?

-Pensilvanya’da fotoğrafları ortaya çıkan, AKP’nin bile tepki gösterdiği sözde gazeteciye Ulusal Kanal’da program yaptırılıyor. Gerekçe, maddi destek. Yani parayı verenin düdüğü çaldığı kanal olmuş Ulusal.

      Bunlar değil miydi TSK’ya kumpas kuranlar?

-PKK’ya karşı mücadelenin kahramanlarından Yarbay Abdülkerim Kırcı’yı hedefe koyan ve intiharına sebep olan gazetenin patronu, Erdoğan aşığı Ethem Sancak ile türkü söyleme mevzisinde birleşiyor Perinçek.

-Sarayda Fetö’cülerin mevzilenmesine gıkını çıkarmıyor FETÖ mağduru ve karşıtı Perinçek.

PARTİ PROGRAMI

Parti programına bağlı kalmaktan ve berrak bilinçten bahsediyor Doğu Perinçek.

Hangi program? Hangi bilinç?

Silivri’den çıkınca tarikatların, cemaatlerin kökünü kazıma sözü vermişti.

Tarikatçı soytarı, Cumhuriyet düşmanı Cübbeli Ahmet’e “vatansever” diyor.

 Ulusal Kanal ve Aydınlık’ta söyleşi yapıyor.

AKP iktidarının il müdürü tarikat liderleriyle protokol imzalayıp devlet yönetimine ortak ediyor.

Perinçek de aynı mevzide.

Sonra Atatürk’ün yarım kalan milli demokratik devrimini tamamlamaktan söz ediyor.

Adını anmayın bari de Atamızın kemikleri sızlamasın.

AKP ve MHP’yi milliyetçi ilan ediyor D. Perinçek.

Türk milliyetçiliğini ayaklar altına alan. “Atatürk” diyemeyen ama “sarhoş” diyen. TC’yi her yerden silen mi milliyetçi?

Bunlara sessiz kalıp koltuk değnekliği yapanlar mı milliyetçi?

Askeri okulları kapatan, Askeri Hastaneleri yok edip şehitlerimizin artışına sebep olan mı milliyetçi?

Tank palet fabrikasını özelleştirip içine Katar’ı sokanlar mı milliyetçi?

Cumhuriyetin alın teri birikimleri yok pahasına satan-peşkeş çekenler mi milliyetçi?

Nerede Türk halkının sevgilisi haline gelen,100 binleri bir çırpıda harekete geçiren TGB. MHP’nin Ülkü Ocakları gibi onlar da iğdiş edilmiş.

Mafya Sedat Peker’le poz verecek, aynı cephede olduklarını söyleyecek kadar şaşkınlaşmış.

Nerede parti programı? Nerede bilinç?

Parti programı Cumhur İttifakı içinde ve sarayda yer bulabilme mücadelesine dönüşmüş.

İlkokul çocukları bile kimin nerede mevzilendiğinin bilincinde.

 ANTİEMPERYALİST PADİŞAH

Şu benzetmeye bakın;

Saray savaşı saptamasına karşı çıkmakla, “İngiliz emperyalistlerine karşı padişah savunuculuğu yapar duruma düşmemek için Çanakkale Savaşı mevziinde olmamayı seçmiş oluyormuşum”

Sayın Perinçek’e hiç yakışmamış bu benzetme.

İngiliz emperyalizmine karşı dediği adam orduyu Alman emperyalizmine teslim etmiş kişi. Kendinden sonraki de İngiliz gemisiyle kaçmış vatan haini.

 Kır atın yanında dura dura Padişah hayranlığı bulaşmış.

KARAR DEFTERİ

MKK ‘da alınan karara karşı oy kullanan tek kişi benmişim.

Karar defterinde öyle görülüyormuş.

Karar defteri de yalana ortak edilmiş.

Geçen yazıda isim vermiştim. Kendisine sorulabilir.

Tek kişi de olsam gururla haklılığımı savunuyorum.

TÜRK ORDUSUNA KARŞI OLMAK

Türk Ordusunun başarısını istemiyormuşum çünkü o başarı RTE’nin başarısı olurmuş.

Yazımda kanıt istemiştim. Tek kanıt-tek yanıt yerine çamur mevziinden ateş açılmış, mermisi çamur.

Ben anamdan doğduğum günden beri Türk ordusun neferiyim.

Son nefesime kadar da öyle kalacağım.

 Döne döne mevzi değiştiren biriyle beni karıştırmış Sayın Perinçek.

Nokta.

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

90 Yorum

  1. 7 Aralık 2020, 21:30

    Çok değerli Naci Komutanım,
    Doğu Perinçek’i o günlerden beri çok detaylı dinledik , yazılarını kaçırmadan okuduk , sizin de burada yazdıklarınızı, önceki yazdıklarınızı , o günlerdeki PKK’yı bitirme operasyonunu, yani Hendek günlerini “Saray Savaşı” olarak nitelediğiniz tavrınızı ve sözlerinizi tüm açıklığıyla arşivden inceledik.

    Ve şu kanıya vardık; Doğu Perinçek maalesef HAKLI. O günlerde onu acımasızca eleştirenlerin içinde bu yorumu yazan kardeşiniz de vardı. Hatta eleştirilerimizi dostlarımla ona birçok kez e- maillerle yazılı olarak da bildirmiştik. Fakat, itiraf edelim ve dürüst olalım ki, son yıllarda yaşananlar onu haklı çıkardı. Siz de dahil , biz Saray Savaşı diye Kılıçdaroğlu çizgisine geçenler , çuvalladık. Ben yazılı olarak kendisinden özür diledim ve o günlerde ayrıldığım parti üyeliğime geri dönmeyi düşünüyorum.
    Size de , aynı partide gururla yürümüş saygı duyduğumuz bir insan olarak bu çamurdan çıkmanızı öneriyorum. Yanlıştan dönmek büyüklüktür.
    Komutanlık yapmış olmanız yanılmayacağınızı göstermez. İçinizde kök salan fetö’nün orduda kök salması sürecinde siz de suçlusunuz.
    Öngörünüz çok zayıf. İsmail Hakkı Bey de zayıftı. Uzgörüsü zayıftı. Sizler Ordu’da saygı görmeye ve sosyal imkanların verdiği rahatlık ve izole olmuşluktan dolayı gerçek hayata dışardskiler gibi keskin bir gözle bakamadınız. Bu yüzden fetö ülkeyi teslim aldı… Bu da benim sizlere eleştirim.
    Saygıyla Selamlıyorum.
    Selim Turan

  2. Bu kadar güzel anlatılamaz.

  3. 7 Aralık 2020, 21:49

    Perinçek’in de yazısını okudum. Çok daha usturuplu bir yazıydı. Açıkçası bir komutan olarak sizden daha soğukkanlı ve “saray savaşı” iddiasına açıklık getirir bir yazı beklerdik. Tarafsız bir okuyucu olarak şöyle düşünüyorum: Saray savaşı iddiasına yanıt veremiyorsanız, emperyalizmin karşısında da duramazsınız. Kusura bakmayın. Bu soruya vermediğiniz cevabın üstünü, ama Ulusal Kanal’a o çıkıyor, bu çıkıyor diye kapatmayın lütfen. Ayrıca askerlerin de her seferinde kendi mesleki kariyer ve geçmişlerini fikirlerine veya vatanseverlikteki samimiyetlerine kalkan yapmaları çok basit kaçıyor. Biz ordunun koca koca subaylarından ve generallerinden sağlam antiemperyalist fikirler, Mavi Vatan gibi doktrinler beklerken (Cem Gürdeniz, Cihat Yaycı, rahmetli Soner Polat gibi) ucuz polemiklere kaçılması beni bir vatandaş olarak rahatsız ediyor.

  4. 7 Aralık 2020, 22:06

    Ben mi iyi Türkçe anlamıyorum.
    Ne anlatmış ki?
    Elias Vsnetti’nin körkük romanına baş rol oyuncusu olacak biri gibi yaşamış, şimdi veryansın tv’den bizi soğutuyor.
    Bir şey anlatmamış komutan, çamur aymış yine!

  5. Vay be… 1972 de sıkıyönetim mahkemelerinde, Abdülhamid’i vatansever ilan eden, Kürkçü, Küpeli. Aktolga’da vatan mevzisindeymiş demek ki ! Bunlara ” Sen Abdülhamid’i savundun” diye höyküren Perinçekte 50 yıl sonra onlarla aynı safa geldi.

  6. Yaşar Okuyan… Ismail Hakkı Pekin… Naci Beştepe… gibi kerameti kendinden… çamur mevzisinde debelenenleri partiye alıp onlara saygınlık kazandıran, bu adamlara bizi mecbur eden Vatan Partimizin Gen. Başkanı Doğu Perinçek’i şiddetle kınıyorum.

  7. Veryansın TV bazı yorumlarımı makasları. Demek ki Naci Bey’in 200 kelime ile yazdığı şu ucuz yazınlardan değeriniz yok okur olarak veryansın’ın gözünde…
    Sağ olun!

  8. 7 Aralık 2020, 22:39

    Naci generalim, Kırıkkale’yi hemşehrim ama…
    Bir dil ustasına, kelimeleri sarraf gibi tartarak, ölçerek yazan Doğu Perinçek’e “papağan” demiş! Vay vay dünya vay!
    Vay vay dünya vay!
    Demek ki tek başarı ve haklılık göstergesi apolet!
    Naci Komutanım , değerli hemşehrim üstteki gençlik fotoğrafınızla yazınızın biçemi ve içeriği çok örtüşmüş kutluyorum. Ancak bir ergen yazar bu sıradan yazıyı.
    Saray Savaşı ne durumda?

  9. 7 Aralık 2020, 22:46

    Saygıdeğer Komutanım, sinirlisiniz.
    Ama bu biçem, yazınızdaki (düzeltilmiş) bu Türkçe “soytarı” dediğiniz Cübbeli’nin çok çok altında!
    Utandık!
    Saygılarımla.

  10. 7 Aralık 2020, 22:57

    Fetö biraz da sizlerin eseridir Naci paşam! Huzurunuz , rahatınız kaçmasın diye gömdünüz zamanında kafanızı kuma! Aman Lojmanları kaybetmeyelim, aman ordu evlerinin yağlı yemekleri, bedava böreklerini kaybetmeyelim , diye Fetö generallerini gör(e)mediniz. Terfi edelim diye sustunuz! Şimdi de susun.
    Savaşanlara karışmayın bari…
    Emeklisiniz yatın dinlenin. Artık ortalık sakin 15 Temmuz a bedel ödendi. Lojmanınıza dönün anı kitap yazın, yani askerlik anılarınızı…
    Cübbeli bize daha sempatik geliyor. En azından doğru yerde.

  11. 7 Aralık 2020, 23:00

    Değerli Naci Komutan,
    Yanlıştı saptamanız. “Saray Savaşı bu!”dediniz. Ve de yarışmadan elendiniz. Gerisi lafı güzel!

  12. 7 Aralık 2020, 23:02

    Hatalıydım özür dilerim-OUT!
    Doğu Perinçek!!!!!! Gelirim Haaaaa! – İN!

  13. 7 Aralık 2020, 23:04

    Maalesef okuduğumuz yazınız tatmin edici değil!
    Saray Savaşı öngörünüzde çuvalladınız!
    Özür borcunuz var!
    Mesele cübbeli değil! Yaptığınızın psikolojideki adı:
    “Transfer”

  14. 7 Aralık 2020, 23:37

    Abd emperyalizmini,terör örgütlerini ve legal uzantılarını kim düşman olarak görüyorsa onlarla birlikte vatan savaşı verilir..Saray savaşı lafı söylenmez emekli bir Türk subayı hiç söyleyemez..Atatürk’ün can yoldaşı Fevzi Çakmak’ın,Atatürk için padişahın çıkardığı idam fermanında mührü vardı,..Önce devrimci olmalı maddeyi anlamalı…

  15. Veryansintv nicin yorumlari yayinlamiyor, naci beyi bu sekilde savunamazsiniz ki? Hakaret yok ki, naci beyin bugun yanlis yerde oldugunu ve perincekin hakli ciktigini soyledik..Saray savasi deyip deyip herseye karsi cikanlar zamaninda 15 temmuz tiyatro diyenlerle, mit tirlari kumpasini savunanlarla ayni kisilerdir..Ayni kisiler son 5 yildaki devletin tum milli guvenlik operasyonlarina ve harekatlarina saray savasi demisti ve hala demeye devam ediyorlar..Askeri gecmise siginmak naci beyi hakli cikarmaz..Milyonlarca askeri gecmise sahip insanimiz var..Hepsi de hakli mi her yaptiklarinda?

  16. Hatırlıyorum da Tank Palet işinde ihaleden elenen Koç Grubunun sözcülüğünü yapan
    y-chp’nin kuyruğuna takılıp Arap düşmanlığıyla asıl meseleyi okurlarınıza anlatmamıştınız..Suçlusunuz!! Perinçek sizden çok çok daha erdemli..

  17. 8 Aralık 2020, 03:03

    Şöyle yorumlara göz attım da malum kesimden kişiler müsamere çocuğu gibi dizilmiş aynı yorumları yapmışlar. Hani siyasal islmcılar yıllardır “FETÖ’nün devlete sızmasında, ele geçirmesinde bizim suçumuz yok” derlerdi suçu Atatürkçülere atarlardı ya. Onu dillendirecek kadar aynı çizgiye gelmişler siyasal islamcılarla. Onun dışında Naci Beştepe’ nin Osmanlı padişahını “Orduyu Alman emperyalizmine teslim etti” söyle mi de çok saçma geldi. Tamam padişahlığın da saltanatın da canı cehenneme ama bu söyleme bakınca Perinçek’e hak vermemek elde değil.

  18. Sayin komutanim. Asagida yorum yapanlar sanki direktifle buraya gelip yazinizi karalama gayreti icindeler gibi. Bu yorumlar moralinizi bozmasin, cunku belli ki amac moralinizi bozup, sizi Perincek’e cevap vermekten ve gercekleri ortaya dokmekten alikoymak. Yani ucuz bir propaganda ve basit bir taktik. Bunlarin hangi merkezden zuhur ettigi cok belli. Sanki biri dugmeye basmis, yirmi kisi biranda karasinek gibi buraya ususmus, viziltiya baslamis. Aslinda bu sizin mesajinizin hedefini tam isabetle vurdugunuzu gosteriyor ve anlasilan malum kisi veya kisilerin basini oldukca agritmis. Yazdiklariniz cok dogru. Perincek’in ruzgara gore donebilen bir ruzgar gulu oldugu ortaya cikmis oldu. Bunu bizler gibi gercek vatansever ulusalcilar cok iyi gormekte. Yazik ki bende Silivri cikisi kendisine inanmistim ve bir zamanlar (iki sene oncesine kadar) bircok Ulusal Kanal programini dinlemis oldugumu burada itiraf ederim. Zamaninda Fetoculerle hasir nesir olanlari bugun Ulusal TVye cikarmasinida sizin sayenizde ogrenmis oldum (cunku Erdogan’in yaninda bariz sekilde saf tutmasindan beri iki senedir ne Ulusal Kanali izliyorum nede Aydinlik gazetesini okuyorum). Tesekkurler ve bilgilendirici yazilarinizin devami dilegiyle.

  19. 8 Aralık 2020, 04:51

    Harika.

  20. Ülkem için üzülüyorum ancak umutluyum. Güzel günler göreceğiz, ışıklı günler…

  21. 8 Aralık 2020, 05:38

    Naci bey hdpkknin saray savaşı soylemine itiraz etmeyi doğru bulmamış vatan savaşı denilmesinin yeterli olacağını söylemiş. Anladığım kadarıyla Naci bey için hdpkk ve akp arasında fark yok. Bence ychp ile hdpkk arasında fark yok. geçmişten gelen tüm karşıtlığıma ve nefretine rağmen akp bugün vatan bütünlüğünden yana eksigiyle yanlışiyla hdpkk ve emperyalizmle mücadele ediyor. Perinçek günümüzün önceliklerini baz alarak parti başkanı olma sorumluluğuyla hareket ediyor Naci beyde böyle bir sorumluluk yok. İkiininde haklı olduğu yanlar var ama ülke öyle bir haldeki düşünün Atatürk’ün kurucu partisi tarihin gördüğü en alçak terör örgütünün işgali altinda vatan bütünlüğünü bop için kurulmuş parti savunuyor. Böyle bir tabloda hicbir ideoloik ve sosyolojik kabul işlemiyor. Düşünün Atatürk Çanakkale Savaşı’nda ve hükümetin başında yine bir saraylı var.

  22. Saray savaşı lafına taa o zaman ‘bu bir PKK ağzıdır, propagandasıdır, bu lafı dillendirenler ne kadar inkar etseler de PKK’yla aynı mevzide buluşurlar’ demiştik.
    Aradan geçen 5 yılda bu sözümüz yaşam tarafından kesinkes doğrulandı.
    Eh, bunca yıl ve yaşanmışlıklardan sonda hala birileri ‘ben saray savaşı derken şunu kastetmiştim’ falan diyorsa, bu ancak yanlış çıktıklarından egolarının bozulmasına karşı bir ego savunmasıdır, daha da fazlası değil.

  23. ABD- Fetö -CHP – İyi parti- ve devacısı- gelenekçisi – saadeti bir olmuş…
    Eski günleri geri getireceğiz diyor,
    Naci paşa da hala saray savaşı günlerinde, cübbeli derdinde…
    Fanusta yaşıyorsunuz sanırım.
    Gerçeklerden kopuksunuz.
    Perinçek saplantısı size ne kazandırır?

  24. 8 Aralık 2020, 07:05

    Sn. Naci Beştepe, Siz cevap olsun diye yazmışsınız ama çok yanlış saptamalarınız var. Çok somut olan bir örnek. Çanakkalede Alman komutanlara teslim edilen ordu komutanlarının varlığı su götürmez bir gerçeklik. Ama Siz bir ASKER OLARAK Siz Çanakkalede komutanların komutlarıyla değil, Gazi Mustafa Kemalin kendi iradesiyle komutanlık yaptığını, ve sonunda Alman komutanların Gazi Mustafa Kemali tek yetkili olarak ilan ettiklerini neden bilemezsin. Ayrıca Cepheye, Başarılardan PAYE KAPMASI İÇİN gönderilen Alman ve Türk komutanları gerisin geri gönderildiklerini okumadın mı? Yani Diyeceğim o ki; ÇANAKKALEDE EMPERYALİZMİN ordularına karşı verilen SAVAŞLARIN Komutanlığını ilk defa ATATÜRK ORADA YAPMIŞTIR VE ÇOKTA BAŞARILI OLMUŞTUR. Bu anlamda bu savaşlar çok ama çok önemlidir. Mustafa Kemal, emperyalist işbirlikçileri hiç bir zaman tercih etmedi. Çevresindekilerin p i sarıklı ve fesliydi. Ama çoğu MİLLİ duygularda birleşerek Yanında yer aldılar. Mareşal Fevzi Çakmağın sonradan mareşallığını öne çıkarmadan gelip katılmasına ne demeli .

  25. 8 Aralık 2020, 07:11

    Kazım bey, Ben bu mühür konusunu hiç bir yerde okumadım. Nerde okuduğunuzu belirtirseniz sevinirim. Ama bunun yanında Mareşal Fevzi bey, Ankara’dan İstanbul’a Patişahı ikna için giden ekipin başında bulunmasıyla birlikte İstanbulda kurdukları hükümetin başarısızlığı sonucu Ankaraya Mareşallığını öne çıkarmadan dönüşü ve ATATÜRKÜN yanında yer alışı taktıre şayan olmalı.

  26. 8 Aralık 2020, 07:27

    Türkiye’de bayrak, toprak, Azerbaycan, Mavi Vatan, Kıbrıs sorununu sorunu olarak görmeyen barlardan , rakı masasından kafasını kaldıramayan ayyaş vatansız solcular da Saray Savaşı bu diye küçümsediler PKK yı hendeğe gömen o onlarca şehirler verdiğimiz savaşı.
    Ne yazıktır ki, Naci Beştepe Komutanımız da bu vatansız solcular ve FETÖ nün gizli savunucuları ile aynı çizgiye geçmiştir.
    Mesele bu kadar basit Ama yazısında hezeyanlarını Aanlatmış. Kişileştirmekte kurtulamazsınız, süreci iyi okuyamadınız paşam. Kabul edin. Özür dileseniz daha iyi olurdu.
    Hem ne diye Vatan bayrak diyen birini soytarı diye iteliyorsunuz. O gün öyle der bugün gelir Erdemli bir şekilde bayrak Vatan cumhuriyet safına yanaşır.

    İşte Atatürkçülük de̴ böyle kişisel hırslarını alamamış belli hastalıklı bencil gazeteci ve insanlarca genele yayılamadı. Yazık!
    Çerkez Ethem gibi Yunanistan safına mı geçsin cübbeli ? Yani bu mu istediğiniz!
    İnsan Kazanmak erdemdir.
    Soytarılık ülkenin geleceğini göremeyecek kadar kör kalıp sağa Sıla çamur atmaktır.
    Saygılarımla.

  27. 8 Aralık 2020, 07:43

    %0.2 lık bir partı ve baskanı ile ugrasmanız sadece duygusal bir durumdan ılerı gelıyor olmalı. aksı bence biraz tuhaf olurdu.yanlıs anlasılmasın ne perıncekı severım ne de partısını. ben 6 ok ılkelerıne sahıp kemalıst bır chplıyım.
    Bugun Tc anayasasını gızlı gızlı degıstırmek ıcın tesebbusler yapıp ABD ile yakın dırsek temasında bulunan boluculerle ıs bırlıgı yapıp ,akp gibi kemalıst dusmanı bır partıyı sadece oy ıcın ,aslını taklıt etmek deyımıyle tarıf edebılecegımız ,ıcınde ataturk bile demeğı rededelerın bulundugu% lık bir partınn ıcler acısı durumunu eleştırmek daha mantıklı gelıyor tabı asıl nıyetınız baska ise ,o ayrı.

  28. 8 Aralık 2020, 07:45

    Oturun yerinize komutanın bu yazınızın notu sıfır!

  29. Naci bey, cübbeli de size “soytarı general” diye hitap ederse onu mahkemeye verecek misiniz?

  30. 8 Aralık 2020, 07:47

    Yerli ve yabanci sirketlerin ( ozellikle insaat,madencilik) kontrolundaki (ABD, AB, Ing, Israil konrollu isbirlikcilerle 80 senede olusmus ) bir rejimin ulusal olmasi esyanin dogasi geregi mumkun degildir. Perincek emperyalizmin dogasini eskiden de bilmiyordu simdi de…En kritik anlarda yanlis cephe ve insanlarin yaninda oldu fitrati geregi. Aslinda sizin gibi yuregi Vatan icin carpan bir askerin yurtseverliginizden geliyor aciklamalariniz .Sayin Perincek’in ruh sagligi yeterince yerinde ve yakin cevresi de guclu olsaydi bu kadar insani sasirtan isler yapmaz gercekler konusunda Millet’i yanitlmazdi.

  31. 8 Aralık 2020, 07:52

    Fuat Uğur, Cem Küçük, Ethem Sancak, Mustafa Armağan… Doğu Perinçek’in yanında mevzi alacakmışım. Ancak Türkiye Anonim Şirketinde olacak işler. Türkiye Cumhuriyeti Devletini ve vatandaşlarını bağlamaz.

  32. 8 Aralık 2020, 07:54

    Demoagoji konusunda Naci Bey bir adım önde… Evet Akp nin çok yanlış ve hataları oldu, hala var. Verdiği örnekler bu hatalarından bahsetmiyor bile… İsraf, yolsuzluk, Suriye gibi… Bunlara karşı sürekli uyaran yine Vatan Partililer… Uyarıyı bozgunculuk şeklinde yapmayışımızın sebebi de Fetö, Pkk, Kıbrıs, akdeniz mücadelesi zarar görmesin diyedir. akp yi adam etmeye çalışmak ile yandaşlığı, muhalefet yapmak ile bozgunculuğu ders olarak veriyorum, biraz çalışmalı Naci Bey.

  33. Perinçekgiller toplanmış Naci komutanı aynı ağızdan topa tutuyor…Yalanmı söyledikleri..Doğu kendine yer adinmek için elinden geliyor..yok tayyipsiz olmaz bu ülke batar ki eğer sırf ona kaldıysa batsın zaten..Ethem sancakla türkü söylüyor he birde coşkulu:) Atatürk düşmanlığı bariz Akit e gidiyor habire..Neyse yazmakla bitmez..Doğu nereye koşuyor?? Naci komutanın söylediği her sözün arkasındayım.Net.

  34. Naci bey kelimesi kelimesine doğru yazmışsınız. Bugün Perinçek i savunan katıksız vatan hainidir.

  35. Ali Kemal de kendince çok vatanseverdi, sorsan her şeyi bilir ve vatanın iyiliğini isterdi. Sonra kendince çözüm düşüncesi olan mandacılığa, sırf egosu yani benim dediğim doğrudur inadı yüzünden saplandı kaldı, ve hain olarak öldü.
    Biz komutana mevkiye rütbeye bakmıyoruz, egoya bakıyoruz.

  36. 8 Aralık 2020, 08:23

    Sayın naci beştepe komutanım,
    Sürekli geçmişte kalmış olayları yineliyerek geleceği kuramayız. Hazreti Ömer İslam halifesidir. Ama geçmişinde peygamberi öldürmeye gelmek gibi bir utanç vardır. Peygamber ona aklını takıp ulan sen beni öldürmeye geldin senden halife mi olur deseydi Hazreti Ömer halife olamayacaktı. Özür diledi kucaklaştı Hazreti Muhammed’in safına geçip büyük bir İslam devleti kurdular.
    Niçin insanların geçmişte yaptığı yanlışları yüzüne vurarak onu bugün doğru yapma erdeminden alıkoyuyorsunuz? Bir generali doğuştan Türk askeri olduğunu ileri süren büyük bir generali bunu yakıştıramadım doğrusu. Sizin Komutanlığınızda bir savaşa gitsek cübbeli Ahmet de Fatih’teki tüm tarikatını toplayıp gelse komutanım bize de silah verin ünüforma verin doğu Akdeniz’de ülkemizi ablukaya almaya çalışan kâfirlerle savaşmaya geldik dese cübbeli Ahmet’i hadi lan soytarı diye kovacak mısınız oradan?

  37. Yazari sevmem.perincegi de sevmem.tartistiklari konu da eğlenceli.guluyorum baya.bu kemalist askerlerin sıkıntısı dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanmaları. Naci beye göre vatansever olmanın şartı cumhuriyete ve ataturk ilke inkilaplarina bağlılıktan geçiyor.yani kısaca laik olacaksın.laik değilsek vatansever değilsin :)

  38. 8 Aralık 2020, 08:37

    Bizim işçi Partisi vatan partisine dönüşürken Üyeler olarak doğu Perinçek beyden tek isteğimiz egosu yüksek, kendini ülkenin dahi üstünde gören, tepeden bakan naci beştepe gibi emekli askerleri partiye doldurmamasıydı.( Sayın rahmetli amiralimiz Soner Polat ve sayın amiralimiz cem Gürdeniz gibi kendisini diğer insanlardan üstün görmeyenleri tenzih ederim).
    Sayın doğu Perinçek uma rağmen partiye vekillik beklentisi ve sürekli Pohpohlanmak İhtiyacı duyan komutanları ve yaşar okuyan gibi artık parti değiştirmekten sapı silinmiş insanları genel başkan yardımcılığı verdi.
    Bunların büyük hata oldu bugün daha açıkça görülmektedir. Naci beştepe Bey’in bu yazısı bütün partililere ders olarak okutulmalıdır.

  39. Tarikatcilar organize olmuş aynı cümlelerle buraya yorum yapmaya yönlendirilmisler. Sayın Beştepe işte muhatap olduğunuz güruh bu. Ne gerek var bunlarla uğraşmaya. Bırakın takılsinlar kendl akvaryumlarinda. Kendilerini nimetten sayiyorlar. Ciddiye alıp yazı yazmaya degmezler.

  40. Benim anladigim naci bey bu vatani sadece kendisine benzeyenlerle kurtaracak..!..Kendisi gibi giyinmeyeni, kendisi gibi dusunmeyeni siperden kovacak…Vatani kurtarabilmek icin once kendimizi naci beye begendirmemiz gerekecek..Ne Ataturkculuk ama..! Vay ki vay..!

  41. “İncinsen de incitme” müktesebatımızda, geleneğimizde mevcut. Bu yazının amacı neydi, eski bir dostun hatalarını vurgulamak mı, yoksa hesaplaşırken incitmek mi?
    Peringeç klanının eski yol arkadaşlarını ne denli kolay aforoz ettiklerinin, hain ilan edip itibarsızlaştırdıklarının örnekleri çok. Çkp tarihinden, Mao’dan öğrenmişlerdir muhtemelen.
    Ama bugün itibarıyle bunlara yöneltilen sitem, eleştiri, kınama, vs’nin neredeyse tamamına yakını Sorozcu cenahtan gelmekte, lütfen bunu da görelim. Bu hain ve satılmış Sorozcu koroya katılmanın dayanılmaz hafifliği, bence Mustafa Kemalin askerlerinin kaçınması gereken bir tutum, bence bir tür “ihanet” olarak görülmeli. 15 temmuz öncesinde & sonrasında, hatta 2013 öncesinde, siyasiler ve gazeteciler başta olmak üzere kimlerin nasıl ihanetler içinde olduklarını da biliyoruz, belleklerde taze. Hatta kumpas mağduru kimi liberallerin bugün nasıl bir çizgide olduklarını da malum. Ama bugün yollarımız ayrıymış gibi görülen kimileri ile yarın aynı düşmana karşı omuz omuza olmak durumunda kalacağımızı da bilmeliyiz. Emperyalizme karşı savaş topyekün milli bir hareket olmazsa, milletçe kenetlenme olmazsa olmaz.
    Ab/Abd ve taşeronlarının dişlerini göstermeye başladığı bugünlerde emperyalizme karşı saf tutanları incitmek, veya safa girmeye çalışanlara “ne işin var lan burda” diye itip kalkmak acaba kimin politikası olabilir, Sayın yazar, acaba daha az yazıp birazcık daha fazla düşünsek mi?

  42. 8 Aralık 2020, 09:38

    Doğu Perinçek 15 yıl bapishanede yapmıştır. Çıkarcı, ucuz düşünen , çıkar düşünen, yalan söyleyen hiç bir insan kendini o kadar uzun süre özgürlüğünden ettirmez. Başı dik çıkmıştır. Her dönemin doğruları ve mevzileri değişmektedir. 1960-
    1970- 1980- 1990-2000-2020 ayrı ayrı ele alınarak değerlendirilmelidir. Yoksa eleştiriler havada kalır.
    Korkak olmadığı ve bükülmediğine, TSK SAN yana olduğuna, AİHM de Ermeni iftirasını tek. Aşına darmadağın ettiğine tanığız.

  43. Ermeni tezlerine karşı İsviçre de mücadele ederek AİHM ye götüren ve bunun ayrımcılık ve düşünce özgürlüğüne karşı olduğunu yazdıran ve oğlunun Rus arşivlerine girerek Taşnak elemanlarının Türklere katliamını belgelerle ispatlayan birilerinin duruşu ortada, bazılarının Ülkenin verdiği mevki ve makamı senelerce ne kadar dolduramadığıda

  44. 8 Aralık 2020, 09:48

    Yorumlara goz attigimda cok net ve dogru yorumlarda bulunan arkadaslara aniden onlarca eksi basildigina tanik oluyorum..Ychp 200 bin kisilik sosyal medya trol ordusu kurduklarini aciklamisti..Bu ordu isini cok iyi yapiyor belli ki..Veryansina bayagi bir dadanmislar goruldugu kadariyla..Cevap vermeden eksi basmalari enteresan..

  45. 8 Aralık 2020, 10:19

    Naci bey kendini aşan bir ise girismiş.Dinlenip emekliliğinin tadini cikarmasıni,kendini fazla zorlayip uzmemesini tavsiye ediyoruz..

  46. 15 Temmuz: Saat gece 10:30- 11.00.
    Doğu Perinçek Ulusal Kanal Canlı yayın: Bu darbe FETHULLAHÇI darbedir!!!!
    CIA destekli hain bir darbedir!!!!
    Bunun Türk Silahlı kuvvetleri ile h ilgisi yoktur!!!
    Yurtta sulh adı Atatürkçüleri yanıltmak içindir!!!!
    Halkımız siyasi görüş gözetmeden birlik olup , Atatürkçü askerlerle okuz omuza bu darbeyi bastırmalıyız!!!!

    O saatte, nerde Kılıçdaroğlu?
    O saatte nerde Bahçeli?
    O saatte nerede…..
    ….
    ….
    Nerede ve be demiş sayın Naci Beştepe?
    Şimdi at tut!! Kolay!

  47. 8 Aralık 2020, 10:37

    Bayram değil seyran değil vakıfbank ulusal kanala reklam vermiş.Haramiler binmeyeceği eşşeğe ot vermez.Ulusal kanalı ne zaman açsam karşıma kriptolar çıkıyor.Soba borusundan kurulan kanalı penguen kanalına çevirmişler yazık.

  48. Direktif- emir, güdüleme, yönlendirme demek…
    Dervişe sormuşlar, karşındakini nasıl bilirsin?
    Kendim gibi demiş….
    Fikrimiz hür vicdanımız hür….

  49. Yazıyı karalamaya gerek yok, komutanım zaten yazmamış adeta karalamış!

  50. Çok güldüm bu yorumunuza. Aynen! Ben bir verdim.

  51. 8 Aralık 2020, 10:56

    Türk Silahlı kuvvetlerinin kelle koltukta 2015 yılından beri sürdürdüğü PKK Savaşı ya da mücadelesine saray Savaşı derken soytarı olunmuyor, ama Allah bu devletin bayrağına toprağına askerine zeval vermesin diyen cübbeliler ya da tarikatçılar vatan haini ve soytarı oluyorlar öyle mi? Vallahi özür diliyorum ama ben de Cübbeli’nin yanındayım bu anda

  52. 8 Aralık 2020, 10:58

    Keşke ulusalcılığın ulusal devlet olmanın milliyetçiliğin ne olduğunu da anlatsaydınız. Gerçi o kötü Türkçemizde ne anlattığınız pek anlaşılmıyor ama yine de biz debelenerek kafa patlatarak ne anlattığınızı anlamaya çalışırdık.

  53. Keşke bir cümleyle nerede yer aldığınızı da yazsaydınız da öğrenseydik. Yoksa ne olursa yaparım abi tarafında mı yer alıyorsunuz

  54. 8 Aralık 2020, 11:42

    Ergenekon, Balyoz gibi bilimum os**ruktan Emperyal davalarında, Nihat Gençli, Erdem ATAY’lı… Ulusal Kanal izliyordum. Nihat Gençli ODATV okuyordum. Ses sistemi öyle güzeldi ki Ulusal Kanalın “BORUDAN tıslamalar” eşliğinde vatanseverleri dinliyorduk 10 uzun sene…. “Bu vatan hainlerinin gazetesini (zaman) kim alıyor iş yerine?” deyince eminim manyak uğraşmaya değmez diye geçiriyorlardı içlerinden, onların borusu ötüyordu……. Şimdilerde Doğu Perinçek, fetö artıklarıyla program yapıyorsa ben almayayım Selim Bey. Haklı ya da haksız ben durduğum yerdeyim; dün de bugün de. Dönenler düşünsün.

  55. 8 Aralık 2020, 12:21

    Perinçek ve avanesi artık yandaşdır. bunu hepimiz biliyoruz. geçmişini kimse anlatmasın burada , efendi gibi bugüne bakın

  56. 8 Aralık 2020, 12:33

    Sayın komutanım ben bu sitede ilk defa bir yazının altında bu kadar çok yorum görüyorum ve hepsi aynı ağızdan. Belli ki aydınlık tarikatı veya aktroller bu yazıya fena içerleyip siteyi resmen başmışlar. Siz moralinizi bozmayın tespitlerinizin hepsi doğru. Aydınlık bir tarikattır ve şu an gerici-gladyocu-karanlık yapının bir ortağıdır. Bunlara en ufak bir şey söylediğinizde de gerçek yüzlerinin ortaya çıkmaması için işte böyle ortalığı ayağa kaldırıyorlar.

  57. 8 Aralık 2020, 13:26

    Gladyo arıyorsan muhalefetteki partilere bak.

  58. 8 Aralık 2020, 13:44

    Komutanım , sizin tek hatanız Doğu Perinçek ‘in döneklik geçmişini iyi analiz edemeyip, onun kanalında ve partisinde bulunmanızdır.

    Atatürk’e hakaretler eden insanlarla aynı yolda bile yürümem ama bu Perinçek ve aveneleri, onlarla aynı yatağa giriyor, midemi bulandırıyor hepsi .

  59. 8 Aralık 2020, 15:06

    Perinçek cevap vermeye bile değmeyecek bir mevzide sağa sola körlemesine ateş ederek vatan savaşı yaptığını zannetmektedir.Vatan savaşı yaptığını söylediği kişi adalarını Yunanistana kaptıran,PKK nın yıllarca hendek kazıp patlayıcı yerleştirmesini seyreden kişidir.Askerlerin dışında silivriye girenlerin çoğununun kimyası bozuldu.

  60. 8 Aralık 2020, 17:09

    Emperyalizmin Kucağındaki Rahatlığı bir daha bulamazsınız. Döktürün bakalım. Allah kimseye Akıl körlüğü vermesin.

  61. 8 Aralık 2020, 17:28

    Naci bey yerden göğe kadar haklı. Perinçekciler bile artık utanıyor. Yüzsüz olanları ise burada provokasyon yapmaya çalışıyorlar. Milli siyaset hareketi içinde Perinçek ve avanesine yer yok bunu herkes bilsin.

  62. Tank palet fabrikasını özelleştirip içine Katar’ı sokanlar mı milliyetçi? tipik bir Emperyal propaganda ve aslının böyle olmadığını en iyi bilmesi gerekenlerin buna alet olması biraz acı, ama Millet olarak daha beter acılar yaşandığından kanıksadık, Mülkiyeti TSK da değil mi ? o kadar korkmaya gerek yok Milli tank yapılacak ve başkalarının dikte ettiği şartlarda değil Milli ihtiyaçlarımıza göre yapılacak, bazılarının görev yaptığı dönemdeki gibi savunma sanayi ihaleleri İsraile ve Batıya ve-ya uşaklarına gitmeyecek.
    Ama Atatürk’ün Askerlerine İt sürüsü diyenlerin nerelerde, hangi mevzilerde, partilerde, derneklerde yuvalandığına ve hangi duruşu gösterdiğine özellikle şahidiz

  63. 8 Aralık 2020, 22:44

    Göğü boşverin sayın Dalkılıç yerde kalın! Neden utanacakmış Vatan Partililer? Açıkça yazın! PKK HDP ile el ele yürümemekten mi? Seyit Rıza ve Şeth Said heykelleri önünde poz vermemekten mi? Ahmet Altanları Nazlı Ilıcakları seçmenelrine alkışlatmamaktan mı? Neden somur şeyler yazın… Böyle kahve ağzıyla olmaz!

  64. 8 Aralık 2020, 22:46

    Sizin kimyanız maşallah silivri’ye gitmeden bozulmuş. böyle 6 yıl Silivri’nin FETÖ kumpasında yatanlara sıcak evinizden laf yetiştiriyorsunuz. Kahve ağzıyla hem de.

  65. Ezberden okudunuz yine. Aferin!

  66. 8 Aralık 2020, 22:53

    Hem ciddiye almış hem de yazmışsınız! Bir nedeni var mı? İçiniz rahat mı! PKK HDP APO heykeli diken Demirtaş’la mı Atatürk’ü savunacaksınız?

  67. Her kelimesini nasıl ölçtün İlker arkadaş elinde kelimemetre mi var?Bize de versen de biz de ölçsen senin yazdığın saçmalıkları. :)

  68. 8 Aralık 2020, 23:02

    Yüzde 0.2 yi beğenmiyorsun iyi, ama sana yüzde 53lük parti verdik onu da beğenmiyorsun hurşit kardeş. Söyle de ne istediğini onu verek!

  69. 8 Aralık 2020, 23:17

    doğu perinçek’ten siyasetçi olmaz. Oy da alamaz. Çok nedeni var bunun. lafı direkt sokuyor karşısındakine. bu general bu hakim şu savcı şu cumhurbaşkanı bakmıyor. doğru doğru eğri eğri. şu ne der bu ne der, oy alırmıyım alamazmıyım demiyor. o yüzden de sahtekarlığı meslek edinenler onu pek sevemiyor. sahtecilikle yaşamaya alışmışlar doruve cesurları sevmezler. bak muhalefete gizli anayasa yazmalar, yeniden açılım yapma çalışmaları, hdp pkkk ile yarı açık buluşmalar, inkar etmeler. Atatürkün adını diyemeyen il başkanlarının sırtını sıvazlamalar, atatürkçüleri kaçırmamak için bayrak salalerken arkadan seyit rıza heykeleri şeydh said heykeleri için yer aramalar. Doğu perinçek bunlar gibi Kıvıramıyor, yalan söylemiyor, başkaları gibi riyakarlık bilmiyor. kKim doğru yaparsa doğru diyor kim yanlış yaptı yanlış. siliviri mahkemesinde beş müebbet yemiş hakimlere diyorki siz cumhuriyetin değil fethullahın hakimlerisiziniz benim koğuşa yakında sizler gireceksiniz ey fetö hakimleri. ve onlar şimdi o koğuştalar. herkes doğu perinçek dedikten çok sonra öğreniyor gerçeği. naci komutanım da üzgündür içinden ne diye saray savaşı dedim ahmaklık ettim diye ama gururulu bir paşa ölse özür dilemez.

  70. hata varsa ozur dılemek en buyuk erdemdır.gururlu paşalar polıtıkacılar farketmez. paşa olmak veya polıtıkacı olmak veya unlu olmak kısının ınsan olmasını degıstırmez.kısacası haddınden fazla gururlu olmak kıbırdır kı her seyde n once dinimizde yerı yoktur

  71. 9 Aralık 2020, 07:26

    Doğru lafa alkış tutulur. Alkışlıyorum. Çok doğru Selim Bey. Ben de CHP’ye iftira atıldığını düşünmüştüm ama şu an artık oyunu kesinlikle CHP ve ortaklık edeceği eski Fetöcü akp’li kaçakların partilerine de vermeyeceğim. Atatürkçüyüz diyor , Abdullah Gül,
    Davutoğlu ve Babacan ile el ele yürüyor CHP. Doğu perinçek e dönek siye sövüyor! Kabul edemiyorum. Haksızlık bu.

  72. 9 Aralık 2020, 07:28

    kemalıst olmam sana gaz yaptı degıl mı. yaptıgın yorumu bır daha oku da bak bakalım bir mantık var mı yazdıgında.

  73. Perinçek oy alabilir çünkü o da artık Atatürk düşmanlarının yanında. onlarla beraber. ulusal kanalın uydu parası için herşeyi yapabilen zavallı Perinçek. 70 yıllık iyi kötü ömrünü son üç yılda heba ettin. yazık seni destekleyenlere. nerede kaldı bilimsel sosyalizm. kemalist devrimi akplilerle mı tamamlayacaksın ey gafil!

  74. 9 Aralık 2020, 08:43

    Ulusalciligin ne oldugu cok aciktir, 1933-1938 yillari arasinda ki ekonomi politikalari tavizsiz uygulamak, ulke kaynakalarini, kayitsiz sartsiz Millet tumu cikarina , bilimsel olarak kullanarak, antiemperyalist ekonomi kurmaktir.

  75. Ataturk diye diye kemalizm diye diye fetos ile pkk ile Abd ile Ab ile hafter ile yunan ile rum ile ayni safta bulunmak ayni agizdan konusmak siyasi deha olmus da burada cakasi satiliyor.!.Abd bugun perincekin durdugu mevziyi mi yoksa naci beyin bulundugu mevziyi mi iktidar yapmaya calisiyor.? Hangi gruba hibe adi altinda para dagitiyor, dagitmaya da devam edecek?..Sadece buna cevap verilsin.

  76. 9 Aralık 2020, 09:10

    Çok saygıdeğer Serap H. hanım,
    şu yazdığınız yoruma elinizi vicdanınıza koyup bir kez daha bakın. Bir kez daha seslice kendi kendinize okuyun şu yazdıklarınızı. Adını andığınız ve Atatürk düşmanlığıyla suçladığınız Doğu Perinçek kaynak Yayınları’nda 16 cilt Atatürk’ün bütün eserlerini insanüstü bir çalışmayla bilim heyeti oluşturup eşi Şule Perinçek ile başarmış ve tarihe armağan etmiş bir kişidir.
    Ayrıca kendi yazdığı Kemalist felsefe, Kemalist devrim, Mustafa Kemal Atatürk’ün cumhuriyeti kurma yoluna giden bütün erdemlerini ayrıntılarıyla anlatan kendi kitaplarıdır.
    Yaşamında hiç evi olmamış , kirada oturmuş, eşi ve kendisi emekli maaşıyla geçinen, oğlu Mehmet Perinçek feto kumpasıyla İstanbul Üniversitesi ndeki görevinden uzaklaştırılıp haksızca hapse atılmış doktorasını yeniden yapmak zorunda kalmış, kendisi 16 yıl hapiste yatmış, bütün darbelerin işkencelerinden geçmiş bir insan.
    Babasından kalan Evini satıp aydınlık gazetesini vefalı arkadaşlarıyla kuran, Parmağındaki alyansı bozdurup Gazeteye boya ve kağıt, mürekkep alan bir insan, sizin şu yazdığınız suçlamaların öznesi olacak öyle mi?
    Bu kadar zayıf karakterli bir insan olsaydı fetö onu CIA ile elele verip Silivri’de yatırır mıydı 6 yıl?
    Bu yorumunuzu sadece vicdansızlık olarak değil aynı zamanda bir insana yapılmış büyük bir hak tecavüz olarak okudum ve çok üzüldüm.
    Lütfen Perinçek‘i tanımak istiyorsanız onun “gönül defteri” ve “kadın” kitaplarını alıp, dostluğunu , insanlığını karşısındaki insanlara nasıl değer verdiğini bir kez daha okuyun.
    Tabii bu kemikleşmiş, hastalıklı önyargılarınızdan sıyrılıp temiz bir vicdanla okuyabilirseniz…
    Saygılarımla.
    Mimar Ali ihsan İşbilir

  77. Stockholm sendromu katiline asik olmak demektir..Balyoz kumpasini tertip eden fetoculerle bugun ayni safta bulunarak onlarin agzi ile konusanlar onlarin degirmenine siyaseten su tasiyanlar bu sendroma yakalanmislar demektir.Perincek bu grupta degil…Fetoculer biden destegi ile iktidara tekrar gelecek olurlarsa gerisini ben soylemeyeyim..Hos, Turk milleti buna musade etmez ama..Boyle muhalefet olunca insan ne olur ne olmaz diye dusunmeden edemiyor..

  78. 9 Aralık 2020, 11:10

    Abdullah Gül+ Davutoğlu+ Babacan + Arınç+ Karamolla+ HDPKK+ Selo + YENİCHP YANİ DERSİMLİ SEYİT RIZACI KEMAL+ FETÖ+ iyi parti….+ vatansız ve bayraksız solcular(!)…
    Yeni kurtarıcılarımız bunlarmış….

    Sövülecek kim? Şu ittifakta yer almayan
    Vatan partililer ve Doğu Perinçek…
    Sövün! Devam edin sövmeye…
    Bana da sövün, ben de o bayraksız, vatansız hain ittifakta yokum!

  79. Çok saygıdeğer Mimar Ali İhsan İşbilir bey,
    Perinçek in geçmişi ile ilgili yazdıklarınızın önemli bir bölümüne katılıyorum. Fakat bugün eli vicdana değil akla koyma zamanıdır. Perinçek in bugünü için konuşulacak tek şey karşı devrimci cephede olduğudur ve bunun tartışılacak hiç bir yanı yoktur. Akıl gözüyle görmeye bile gerek yoktur. gerçekler gün gibi ortadadır.
    Perinçek 70 yılını heba etmiştir bu üzücü fakat gerçektir.

  80. 9 Aralık 2020, 12:13

    Tabi canım general adam analiz edmeemiş ama sen etmişsin, bravo… Aksine adam takip ettiğim yirmi yıldır antiemperyalist, hataları var elbet ama mevcut siyasiler ile kıyas kabul edilmeyecek kadar bilge ve cesur!

  81. 9 Aralık 2020, 13:15

    Dikkat edilirse her zaman ayni terane…..biz Kemalistiz biz Ataturkcuyuz biz vatanseveriz o yuzden biz muhalifiz diyorlar ama….Biz millet ittifakini destekliyoruz demeye utaniyorlar..Itiraf edemiyorlar.Niye? Cunku hepsi biliyor fetonun pkk nin Ab nin Abd nin orada gizlendigini, hatta acik acik fingirdestiklerini…Kime oy vermemiz gerektigini de cikip bir soyleyebilseler, madem oyle, bu kadar Ataturkcuye aslanlar gibi bir adres gosterebilseler alinlarindan opecem hepsinin..Ama yok iste..Muhalefet edecek herseye cemkirecek ama o zaman ne yapalim diye soruldugunda biz orasina karismayiz biz bilmeyiz deyip siyrilacaklar….Sonra gelip perinceke dunyanin kufrunu edecekler..Ayni siyaseti bizim manavda yapar bakkalda yapar..O kadar okumaya gerek yok ki..Aksama kadar cemkir dur..Ne guzel meslekmis bu boyle..Bu yorumu yayinlayacaklar mi bakalim.?

  82. 9 Aralık 2020, 15:29

    Saygıdeğer Serap hanımefendi, o zaman sizden hiç uzatmadan iki cümlelik bir yanıt bekliyorum. Karşı devrimci diye nitelediginiz doğu Perinçek in karşısındaki devrimci Cepheyi Atatürk cephesini bana isim isim parti parti sayar mısınız? Bakalım elinizi nerenize koymuşsunuz görelim. Vicdanınıza mı yoksa aklınıza mı?
    Soyadınızı yazmaktan çekindiğinize göre bir korkunuz da var sizin. Demekki çok sık iftira atıyorsunuz. Dikkat ettiyseniz yorumunuz da acımasızca suçlamalar da görülüyor. Hem kimin yaşamını neye heba etti ya da etmediği kimine ilgilendirir. Ben insanların yaptığı işe bakarım, bugün durduğu yere bakarım.

  83. 9 Aralık 2020, 15:54

    Yorumunda Stockholm sendromunu yazan alim arkadaş yanılıyorsun. Katiline hiç kimse aşık olamaz, katledildiyse zaten ölmüştür. Ölüler de ancak mezarının taşına toprağına belki aşık olurlar, onu bilemiyoruz.
    Bildiğimiz tek şey var ; sizin yorumunuzda örneklediğiniz bu sendromu çok yanlış bildiğiniz.
    Sözcü gazetesi okumaktan Halk tv izlemekten ne bilginizi arttırabiliyorsunuz ne de kelime dağarcığınızı. Veryansın TV fena sayılmaz buraya sık sık gelin. Biraz faydası olabilir :)
    Sizleri düzeltmek bile biz aydınlıkçılara kalıyor. Ama bizim görevimiz bu, Aydınlıkçılar olarak sabırla düzelticez sizlerin yanlışlarını. Sizler bize küfür etseniz de.

  84. 9 Aralık 2020, 18:26

    Ah be TGB li kardesim…Tam tersinden anlamissin yorumu.Sizlerle ayni seyi dusunenlerdenim…O yorum bugun fetoculerle isbirligi yapan ychp iyi parti gibi millet ittifaki partilerinde gorev alan veya gorev almaya calisan hatta sabahtan aksama gununu Sayin Erdogana kufur etmekle geciren emekli askerler icin yapildi.Bunlardan bazilari icin sayin perincek gerekli elestirilerde bulunmustu zaten..Yuzde yuz hakliydi..Bazi emekli askerlerin bugun tuttuklari saf o kadar yanlis bir saf ki bu ancak stockholm sendromu ile aciklanabilir..Sayin perincek ise bu fetoculeri iceri tikan, demirtasa acikca terorist diyebilen, Abd ye ragmen her turlu askeriharekat kararlarini TC nin menfaatleri dogrultusunda gozunu kirpmadan tereddutsuz alabilen, milli savunma sanayisinde verdigi direktiflerle harikalar yaratan Erdoganin, dolayisiyla da devletin safinda yerini almistir..Kendisi tum varligi ile partisinin ismine yakisir sekilde vatan saflarindadir..Sorun naci beyin boyle bir Erdogandan bir asker olarak ne istedigi, onunla ne alip veremedigi ve onun yerine kimi dusundugu ile alakali aslinda.Hergun yazilariyla millet ittifakinin degirmenine su tasirken millet ittifakinin gercekten Ataturkcu partilerden olustugunu dusunerek boyle davraniyorsa ikinci defa yaniliyor…Yoksa sirf muhalefet olsun diye yazilar yazmak siradan vatandaslarin da kolaylikla yapabilecegi birseydir..Hem silivride feto kumpasina maruz kalip uzerinede hem erdogan dusmanligi hem de millet ittifaki lehine muhalefet etmek ancak stockholm sendromu ile aciklanabilir..insallah cevabim yayinlanir..Herkesin tercihine bu arada saygim sonsuz..Madem naci bey perincek hakkinda acik ve secik suclamalarda bulundu, bunlarda bizim dusuncemiz..Kimse siyasi tercihleri nedeniyle vatan haini ilan edilemez..Bazi yorumcular asagida malesef bunu yapmis ve perinceke oy veren vatan hainidir demis..Yaziktir, yapmayin boyle..Naci beyin de vatanseverligini kimse olcemez..Yollarimiz 180 derece ters olsa da..!

  85. 10 Aralık 2020, 10:39

    Yorumlara toplu yanıtımdır.
    Tüm yorumculara (hakaret kelimesi kullanan bir kişi hariç, ona sözünü fazlasıyla iade ediyorum. VERYANSIN TV yönetimini de bu yorumu yayımladığı için kınıyorum) ilgileri için teşekkür ederim.
    Burası fikir arenasıdır. Düşmanlık, kavga yeri değil.
    Hangi görüşte, kılık-kıyafette olursa olsun herkesle vatan için omuz omuza veririm. “Soytarı” dediğim Cüppeli dahil. Soytarılığı açık; yanmaz kefen satışı yapması gibi.
    Zaten askere alımda kimsenin siyasi-ideolojik görüşü araştırılmıyor. Hırsız, katil vb. suçlardan mahkum olanlar, tarikat-cemaat mensupları da askere alınıyor. O tür insanlarla da beraber olduk. Eğittik, teröre karşı mücadele ettik.
    Çok açık yazdım “saray savaşı” ifadesini hiç kullanmadım.” Vatan savaşı”na karşı tek kelime etmedim.
    Padişahın, ordunun komutasını Almanlara teslim ettiği gerçek. Atatürk’ün Almanları dinlemeyerek kahramanlaşması Padişah’ın başarısı değil. Ulusalcı anlayışın başarısı. Kurtuluş Savaşı’nın başarısı da onun devamı. Milliciler başardı.
    D. Perinçek’in “saray savaşı değil” saptamasını merkeze alması sadece HDP-PKK’ya karşı olmasından kaynaklanmıyor. (Bölücülüğe karşı olmayan vatansever olamaz. Ben de tüm varlığımla karşıyım)
    Perinçek o söylem üzerinden AKP’ye yanaşmasını kamufle ederek partilileri tutmaya çalışıyor. Parti tuz-buz durumda. Bülent Esinoğlu bile istifa etti.
    Hem vatan savaşı yapan orduyu destekliyor görüneceksiniz hem de o orduya kumpas kuranlarla el-ele olacaksınız. Hem milli demokratik devrimi tamamlama iddiasında olacaksınız hem de karşı devrimcilerle kol kola olacaksınız. Bu ne sihir, ne keramet?
    Çamur mevziini bir de bu bakışla değerlendiriniz.
    Herkese iyi dileklerimi sunuyorum.

  86. Afgan hanı emanullah ilericidir, ingiliz sosyal demokratları, işçileri gericidir,
    Mao, defalarca, hem de kendi parti üyelerini öldürdüğü halde, çankayşekle ittifak kura kura devrime yürümüştü.
    Cübbeli de emekli komutandan ilericidir.
    Erdoğan’ın ve çok çok daha önemlisi Türkiye’nin 2014 Silivri duvarı yıkılışından beriki mücadelesini 2014 öncesini bahane ederek reddedenleri, Türk halkı dinlemez, umursamaz.
    Saray savaşı demedin, ama saray savaşı PKK ağzının lanetlenmesine de sözde ak partiye yarar diye karşı çıktın, biz PKK, Atatürk heykellerini Türk bayraklarını yakarken tam da Türk ordusu hendeklere gömmeden önce, durun bu ak partiye yarar diyen nice çakma Atatürkçü gördük.
    Vatan partisine olan saygım 5 yılda 5 kat arttı, perinçeki silivrideki dönemdekinden de çok seviyorum.

  87. Saflar belirlenmis artik..Bir tarafta CB koltuguna oturdugundan bu yana tek bir hata dahi yapmamis , feto ve pkk yi topraga gommus Erdogan, obur tarafta sirf onu koltugundan indirebilmek icin feto artiklari ile pkk artiklari ile ve bilinen tum liboslar ile el ele tutusup anlasmakta en ufak beis gormeyen siyasi holigan takimi…Baska tarafi yok bu kavganin..Var diyen yalan soyler..

  88. 17 Aralık 2020, 11:22

    Sayın Metin, Perinçek sanırım 11 Mart 2014 de çıkmıştı ve bir ay sonra bebek katili narko terör örgütü elebaşı apo genel afla çıkabilir demişti. Bu bir milattı, mayıs 2014 den sonra hem ulusal kanal hemde aydınlık çizgisinde değişim açıkça gözlemlenir olmuştu. Buna rağmen siz 4 sene kadar daha ulsusal kanal izlemiş ancak fetöcü, emperyalist işbirlikçilerin hepimizin de izlediği bu kanalda cirit atmalarına dayanamadığınız anlaşılıyor. Aynı dertten muzdarip olmak bu sanırım sağ olsun sayın Perinçek, sayesinde ağız tadıyla televizyon seyredemez olduk…

  89. 24 Aralık 2020, 11:42

    “Hem vatan savaşı yapan orduyu destekliyor görüneceksiniz hem de o orduya kumpas kuranlarla el-ele olacaksınız.” ifadeniz tutarsız, iki şekilde, birincisi orduya kumpas kurulduğu dönemde Akp ve fetö ye en sert eleştirileri yapan da onlardı, Akp fetö kavgası sonrası Akp orduya sahip çıkar pozisyona geldi, dört dörtlük olmasa da iyi kötü diyelim. Vatan partisi her konuda desteklemediğini Aydınlık okuyan herkes bilir, tavsiyem siz de her ay Kuzey kore lideri Kim öldü diye haber yapan Sözcü yerine Aydınlık okuyunuz.”
    İkincisi, Vatan Partisinin Akp ye yanaşarak elde ettiği bir çıkar sözkonusu değil, varsa söyleyiniz, hala bizden para istiyorlar destek için, Akp den değil. Vesselam muhalefet öyle yapılmaz…

  90. 24 Aralık 2020, 11:44

    En güvenilir beşinci kanal çıkmış olmasını da Akp ayarlamıştır zaten:) Sizi efsunlayan kanallara mı versinler hep, tabii ki güvenilir kanalların reyting artışı olduğu için.

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!