Nihat Genç
  1. Haberler
  2. Yazarlar
  3. Diğer
  4. AKP’nin 28 Şubat şenlikleri

AKP’nin 28 Şubat şenlikleri

featured

Nihat Genç yazdı…

Çocuk kandırır gibi TARİHİ kandırıyorlar!

28 Şubat Erbakan’a değil milli görüşe yapıldı, 28 Şubat sonrası ‘milli gömleği çıkardık’ deyip Erbakan’ı uzlete, inzivaya, karanlıklara yalnızlığa, terkedip, gömüp onlarca yıl Erbakan’ın yüzüne niye bakmadınız?

28 Şubat’ın arkasında Batılılar, Haçlılar, İsrail, Amerika yattığına göre 28 Şubat’tan sonra Amerikan tezlerinde başrol oynamak için can atıp (BOP)’a neden başkanlık yaptınız?

Irak’a Amerika savaş açıp savunmasız, ordusuz milyonlarca müslümanı öldürürken neden seyrettiniz? Başta o zamanlar ki ana medyadınız Kanal 7’de, kendi kanal ve gazetelerinizde, milyonların öldürüldüğü bu vahşi savaştan görüntü haber neden vermediniz, siyasette mecliste meydanlarda toplanıp dillendirip neden karşı koymadınız?

Hatta o ünlü 1 Mart tezkeresi günlerinde…

Bush’la oturup savaşa girmenin satış maliyeti olarak ‘at pazarlığı’ yaptınız, (yani bize para verin gelin sınırlarımızdan geçip milyonlarca müslümanı gönül rahatlığıyla öldürün..)

Habertürk ekranları aylarca Irak’a giren Amerika askerlerini övüp, ekranlarda Elton John’un romantik şarkılarıyla Amerikan bayrağını dalgalandırmadı mı?

Fetö’nün kanallarında yüzlerce İslamcı ve liberal (o zamanlar kanka ve tek bir aileydiler) Amerika’ya özgürlük-barış Orta-Doğu’ya demokrasi geliyor mavalları okumadı mı?

Vatansever ve milliyetçi olmakla dalga geçmediniz mi?

Her milliyetçiyi kriminalize edip tımarhanelik deliler kabul etmediniz mi?

Orduya sahip çıkan herkesi faşist komplocu Ergenekoncu ilan etmediniz mi?

Ermenilerle anlaşmadınız mı, Bursa Stadyumu’nda Azeri bayraklarını indirmediniz mi?

Ulusalcıları Kürt ve Ermeniler’e soykırım uygulayan, suçlayan, mahkum eden konuşmaları ekranlarda ve panellerde binlerce toplantı yapmadınız mı?

Ve Suriye sınır mayınlarının temizlenmesini İsrail’e veren iktidarınız değil mi? Erbakan hoca da bu yüzden size onlarca yıl İsrail uşağı-Siyonizmin uşağı’ demedi mi?

Haçlı seferlerine Batılılar’ın direktifleriyle başlayan Davutoğlu Halep’te müslümanı müslümana kırdırırken maşallah Erbakan Hoca hiç aklınıza gelmedi, aksine, Erbakan hocaya darbe yapanlarla (emperyalistlerle) kolkola ben mi girdim!

28 Şubat’ın arkasındaki sinsi tezgahta olduğu kesin bilgi olan Fetöcülerle onlarca yıl neden iktidar ortaklığı yaptınız ve Fetö ortaklığıyla geçen onlarca yıl içinde Erbakan hocanın yüzüne tek bir gün neden bakmadınız!

Sonuç olarak, 28 Şubat’ın arkasında, özetle, İsrail’le ortaklık ve anlaşma, Amerika’yla ortaklık ve anlaşma ve sonunda Irak ve Suriye’de Amerika ve İsrail tezlerini beslemek… Başardınız.

Ve müslüman ülkelerin paramparça olmasına alet olmak, yani, 28 Şubat sizleri kullanarak amacına ulaştı.

Maşallah sayenizde iktidarınız sürecinde Orta-Doğu’da hiç zarar zayiat görmeden palazlanan tek güç İsrail oluverdi.

Zaten 28 Şubat’ın asıl hedefi sizleri Milli Görüş’ten kopartıp emperyalist dümenlere bağlamaktı.

Liberaller-islamcılar el birliğiyle düğün dernek güle oynaya ekranlarda meclislerde göbek ata ata milli güvenlik politikalarıyla bu iş olmaz ya da Cumhuriyet Türkiyesi’ni kabuğuna kapanmış psikopat Kuzey Kore gibi bir ülke olmakla suçlayıp dalga geçe geçe, başardılar.

Şimdi?

Elde milli yerli bir düşünce kalmadı, itibar onur hiç kalmadı, güven kalmadı, para kalmadı.

Ne yapsınlar, tekrar eve dönüp anneannenin sütyen içine sakladığı kefenlik ahiretlik paralara göz diker gibi köşede zulada tekrar Milli Görüş’ün bir kırıntısını toz parçasını aramaya başladınız.

Geçti Bor’un pazarı, sizi Milli Görüş’ten kopartıp Orta-Doğu’ya salanlar coğrafyaları kazıyarak sökerek milyonları boşaltarak müslüman ülkelere güveni bitirerek sonunda kazandılar.

Orta-Doğu toprakları ölü ve kayıp ve göç ve yıkım olarak tarihlerin en büyük trajedilerini yaşamakla kalmadı müslümanlar arasında ve müslüman ülkeler arasında binlerce yıl sürecek intikam nefret ihanet tohumları ekildi.

Tabii, 28 Şubat, başarılarının da hakkını vermemiz lazım.

Ve ama aferin, milyonlarca müslüman müslümanı sayenizde öldürürken, başörtü sorununu çözdünüz ve anayasa dinlemeyip tarikatları ve medreseleri açıp milyonları yerleştirdiniz!

Fetö ve CIA işbirliği ve sayenizde ortada Türk Ordusu, Hukuk Kurumları, meclis, hatta Sayıştaş, vs. kalmaması pahasına.

Aferin!

(Ayrıca benden ne istediniz, 28 Şubat’ta Çevik Bir’lere orduya cunta dediğim için iki ayrı davadan dörder yıl ceza aldım. Bir daha aynı suç işlenirse mahkum olacaktık, aynı suçu bir daha işledik ve sonra karşı çıktığımız AB’yi girme tartışmaları-anlaşmaları bizi kurtardı, beraat ettik. Ne oldu, 28 Şubat’ta başını eğip saklanan nice kahraman müslüman sonra bakanlıklara, belediyelere, ödüllere gark edilirken, sayenizde Türk basınından ilk kovulan yazar olduk, neden?)

Hatta Erbakan’ı terk ettiğiniz o uzun yıllar içinde Erbakan’ın yanına gittim, hoca, çok yaşlı ve çok yorgundu, ancak, en çok dikkatimi çeken, takılı plak gibi, sizler için, bunlar İsrail uşağı, siyonizmin uşağı, diyordu. -Aman hocam, bu sert eleştiri kavramlarını yine de siz söylemeyin, çünkü, hepsi burada yetişti, bırakın, İsrail uşağı, Amerikan uşağı gibi lafları bizler edelim, yine kötü olan biz olalım, derken.

Rahmetliye de bir lafım olacak, emperyalizmin-siyonizmin bu kadar kolay evcilleştirdiği (Fetösü Davutoğlusu AKP’si) insanları kim, nerede, malum mahfillerde hala bu kadar  zahmetsiz ve kolay yetiştirebiliyor?

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

19 Yorum

  1. 4 Mart 2021, 06:08

    Nihat bey Allah sizden razı olsun. Ancak son paragraftaki erbakan hocayı sorumlu tuttuğunuz o sualin muhatabı erbakan hoca değil. Allah ayette , izzet ve şeref Allah’ın katındadır. Siz izzet ve şerefi kafirlerin yanındamı arıyorsunuzda onlara Allah ve resulüne savaş açmış kafirler ve zalimlere meylediyorsunuz diye uyarıyor. Eksik tanımlama yapmış olabilirim. Müslümansak olayları bu şekilde yorumlamak gerek . Üç günlük dünyalık makam mevki için siyonistlerle işbirliği yapanlara başka ne diyebiliriz. Erbakan hoca görevini hertürlü baskı fitne ihanete rağmen hakkı ile ifa etmiştir bizler buna şahidiz. Selamlar .

  2. 4 Mart 2021, 02:20

    28 şubat aktörleri laik Kemalist görüntüsü ile emperyalizme hizmet ettiler. Çevik Bir bunu “Biz 28 şubat postmodern darbesini Israil’in güvenliği için yaptik” dedi. Şunu herkes bilsin ki Atatürk emperyalizme karşıdır ve bu yüzden öldürülmüştür. Bu kemalist geçinen emperyalist işbirlikçileri Atatürk istismarindan başka birşey yapmıyorlar.
    PEKİ madem 28 şubatı bu kemalistler yaptı? Öyle ise bu islamcılar neden 28 şubat hedeflerine “sayın yazarın çok güzel belirtiği gibi” hizmet ettiler? Diye haklı bir soru sorulacaktır. Çünkü emperyalizm (siyonizm) hedefine giderken yorulmuş ve eskimiş kemalist binegini bırakmış yerine islamcı görünümlü amma islami değerleri atmış yeni bir binek kullanmıştır. Yanı hedefe giderken bazen solu bazen de sağı kullanır ve kullanmıştır.
    Yine bir soru sorulabilir. Neden ERBAKAN hoca bu kadar kolay devşirilenlerle beraber oldu?
    Tarih yüce değerler için mücadele veren toplulukların hedefe ramak kala içlerinden ayrılarak eski yol arkadaşlarına ihanet edenlerle doludur. Bunun en belirgin ve ibretlik yönünü Resulullahın hayatında ve sonrasında görüyoruz. Ve Rabbimiz bize aklımızı kullanmamızı, dünya menfaatine koşan leş yiyiciler olmamamizi ve aklımızı kullanmazsak uzerimize pislik sicrayacagini bildiriyor. Unutmayın ki mahşer var.

  3. 2 Mart 2021, 20:50

    Bence Merhum Erbakan güzellemelerini bırakmak lazım, İran da Ayetullah Humeyni de milliydi ama iktidarı ele geçirince ilk işi halkı kandırarak yapılan devrimi İslamlaştırması ve faşizme ve ABD emperyalizmine karşı ortak hareket ettiği Halkın mücahitlerini ve diğer paydaşları ipte sallandırmasıdır. Bu milli görüş denen safsata (siyasal İslam ümmet ve Araplaşma sevdalıları) gerçekten sihirli bir gömlektir ve içine girene her şartta uyar istemeyen çıkardım diyenden de asla çıkmaz. Tek uyamadığı ise ATATÜRK ve Cumhuriyet değerleridir. Bu görüş bugün ki AKP ve RTE dahil ne yaparsa yapsın yada yapıyor görünsün Cumhuriyetle kan uyuşmazlığı vardır, her şart ve koşulda iktidarları için nihayi tercih durumunda kalırlarsa bunu ATATÜRK ve Cumhuriyet’ten yana değil emperyalistlerden yana kullanırlar (Türk topraklarından ABD’lileri kovmaya çalışan devrimcilere karşı bu milli görüşçüler 6.filoyu görünce sevinçten şükür namazı kılanlardır). Bunu hiç bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı asla aklından çıkarmasın…

  4. Destek adlı yorumcuya cevabımdır.

    Buyrun Milli mücadeleye karşı çıkan ayrılıkçı , bölücü Kürt Yahudilerini devlete dolduranlar.

    https://odatv4.com/kurt-entelektuelleri-bu-meseleyi-de-tartismali-0110101200.html

    Bunlarda bu güzel ülkeyi İsraile peşkeş çekenler. Hani Antiemperyalisttiniz ?

    https://odatv4.com/icimizdeki-israil-0509101200.html

  5. 2 Mart 2021, 06:44

    Bu millet daha ne yapsın, onun öğrencisine kamyon kamyon oy verdi. Peki bir soru, bu milli görüşten insanları cayır cayır yakan bir güruh nasıl yetişti, Bosna paralarını iç eden Mercümek nasıl yetişti, kayıp trilyona ne oldu? Bu millet milli görüşe daha neyini versin, hiç mi elhamdülillah demezsiniz, habire yer içersiniz?

  6. 1 Mart 2021, 20:46

    Son paragrafaki soru çok zor. Madem Milli görüş iyi bir şey, neden bu kadar emperyalist sevdalısı adam oradan filizleniyor?

  7. Tamamen objektif ve gercekleri ortaya doken bir analiz, tayyip’in ne oldugunu ve ne olmadigini guzel irdelemissiniz. Tebrikler Nihat Genc. Daha guzel aciklanamazdi.

  8. Niye bu kadar eksi atilmis anlayamadim, cunku soylediklerinin cogu dogru, son bolum haricinde. 28 Subat’in Amerikanci generaller tarafindan Erbakan’a karsi yapildigini dusunuyorum. Erbakan’in sucu “Islamci” olmak degildi. Onun sucu “Milli” olmasi ve bagimsiz bir Turkiye istemesi idi. Bu generallerin Fetocu oldugunu sanmiyorum ama sapina kadar Amerikan yetismesi, orada bulunmus, indoktrine edilmis subaylardi. Kemalist devrim ideolojisi ile alakalari oldugunu pek sanmiyorum. Belki aralarinda saf bazi Kemalist generaller olmus olabilir. Foto orgutude bu komploda dolayli olarak yer almis olabilir, cunku Feto nihayetinde ABDnin istihbaratina calisan bir taseron casus orgutudur. Bunlari soyledikten sonra son cumleye gecelim. Tayyip “milli” degildir. Erbakan’a sirtini donmustur. Ihanete ugradigini ogrenen Erbakan goz yaslarini tutamamistir (gazeteci Sabahattin Onkibar’in anilari). Ayasofya’nin acilmasi milli gorus filan degil, tayyip’in oy hesaplaridir (basarili olamadi), aynen Karadeniz gazlari gibi.

  9. Toplumu, yeni nesilleri ümmet olma”!” yolunda onyıllarca milletinden
    -şeriat olmayan yer vatan değildir diye- yurdundan duygusal olarak koparır, kopartmakla kalmayıp milliyetçilik şeytan işidir, şeriatın olmadığı yer vatan değildir diye milletine, vatanına düşman ederseniz, olacakları tahmin etmek için çok çaba sarfetmeye gerek yok. Üstüne bir de dinci cihat öğretisini”!” (cihatta yalan, kandırma, çalma, düşmanla işbirliğinin normalliğini) ekleyin…

  10. 1 Mart 2021, 13:12

    Sayın Nihat Genç, ısrarla türbana “başörtüsü” deme yanlışını sürdürüyorsunuz. OdaTV’den buraya kadar, pek çok yazınızda bu hatayı tekrarladınız. Ben de her rastladığımda hiç saygıda kusur etmeden, emek verip herkesin anlayacağı biçimde toparlayarak uzun uzun aralarındaki farkı anlattım. Üzerinde bunca fırtınalar koparılan şeyin başörtüsü değil, türban olduğunu defalarca açıkladım. Biz sizin sayfalar dolusu yazılarınızı okuyoruz. Kendime önem atfettiğim için değil ama, ben de sizden, yazılarınızın altına yazılan tüm yorumlara, hiç değilse bir göz gezdirmenizi beklerdim. Eğer okusaydınız, dinci şürekânın “sahte 28 Şubat mağduriyetlerinin” temelinde yatanın; “masum başörtüsü değil”, lâik Cumhuriyete karşı baş kaldırının üniforması olan türban olduğunu anlardınız. Belki o zaman, 28 Şubatı yapan ordumuza cunta demezdiniz. Belki o zaman, sahte AKP argümanlarıyla 28 Şubatı FETÖ ile ilişkilendirme imâlarında bulunmazdınız. 28 Şubatta lâik Cumhuriyete bağlı milyonlarca insan ile birlikte ben de, her gece ışıkları yakıp söndürerek tencere tava çaldım.. Ben FETÖ’cü müyüm? Çok beğendiğiniz Erbakan, milyonların bu tepkisine “mum söndü yapıyorlar” diyordu. Türbanın ne olduğunu, arkasında yatan gerçek niyetleri anlamadan 28 Şubatı anlamanız mümkün değildir. Buyrun, en son 02 Ocak 2021 tarihli yazınızın linki aşağıda. Dilerseniz ilgili yazının yorumlar kısmında türbana dair yazdıklarımı bulabilirsiniz. Saygılarımla… https://www.veryansintv.com/takiyyeciler-kiviranlar-ve-basortusunun-ekmegini-yiye-bitiremeyenler

  11. 1 Mart 2021, 12:50

    Teori dergisi youtube kanalında RAND raporu hakkında sunum izledim. 97 yılındaki raporda, Refah Partisi’nin ideolojisinin ABD çıkarları için tehlikeli bulunduğu ve dönüştürülmesi gerektiği, dönüşümün ise parti içinde gençleşmeyle sağlanacağı ve ideolojik dönüşümün-gençleşmenin hızlanması için partinin kapatılması gerektiği yazılmış. Tam raporu görmedim, sunumu yapan Üsküplü’nün yalancısıyım. 28 Şubat ABD’ye yaramıştır iddiasını palavra olarak görürdüm fakat doğruluk payı varmış. Her neyse… Asıl can sıkan nokta ise, koskoca TSK’nın 1000 yıl sürecek dediği 28 şubattan 4 yıl sonra AKP’nin tek başına iktidara gelmesi; üstelik ABD-AB-İsrail-FETÖ-Liberaller-PKK’ya sözler tavizler vererek. O yıllarda Devleti yönetmiş Cumhuriyetçi-Atatürkçü kadroların , Refahın arkasında ABD yokken arslan kesildiğini, ABD’nin İslamcıların arkasına geçtiğinde ise aynı cesaret ve kararlılığı gösteremediği belli oluyor. Yani, kurumsal bir karakter zaafiyeti var ortada. Asıl irdelenmesi gereken nokta bu bence.

  12. 1 Mart 2021, 12:49

    Sayın Nihat genç bey sizi takip eden bir milli görüşçü olarak son sözüne katılmıyorum Aynı Refah Partisini çok seven Bülent Arınç gitti Necmettin Erbakan ayrıpsa bile biz refah partiliyiz diyen insan gitti Ak Partiye Biraz da suçu kendinizde arayabilirsiniz ki son sözünüz aanki erbakanın adalet ve kalkınma partisi ile ilişkisi varmış gibi ifade etmişsiniz. Ki Erbakanın Partisinde Hasan Mezarcı gibi mikrofonu görünce saçmalayan insanlar vardı. Ki siz ve halkımız milli görüş yada refah partisine destek verebilseydi Türkiyemizde çocukları sosyal refah devleti içerisinde olurdu.

  13. 1 Mart 2021, 11:38

    Okuyup anlama zorluğu çekenler için kalın punto ile yayınlanması gereken bir yazı, Hüseyin @ den isabetli tespitler

  14. 1 Mart 2021, 11:18

    ya bızım polıtıkacılarla yalakalarına yazık oluyor. adamlar durust calıskan fedakar vatansever ınsanlar. su askerler yok mu? !!!!!!!!!

  15. vay be!

  16. Az bile soylemissin..Dahasi var..Bugun pkk ve feto ile yanyana duranlar eskiden beri halka Ataturkcu goruntu verirken perde arkasinda yanyana duruyorlardi..Asil halki kandiranlar onlardir..Rte kendisini iktidara getiren Abd ve fetoyu kandirmistir..Kotu mu etmis..?.O gelmeseydi basa, baska birini bulacaklardi..Ve film coktan bitmis olacakti..Nihat genc olaylari carpitmis bayagi..Icraatlar ortada..Laf salatalari da ortada..!

  17. 1 Mart 2021, 08:50

    Sayın Genç, parentez içindekileri bilmiyordum. 28 şubatta sizin cunta heveslilere karşı mücadeleniz sizin şimdiki duruşunuza çok uyuyor. Tebrik ediyorum. O dönemde ben de soruşturma geçirdim. Atatürk büstünü kaldırdı diye. Haberim yokken müfettiş hakkımda teftiş tutanağı hazırlamış. Bir cadı avı başlamıştı. herkes rakibini Atatürk düşmanı veya dinci gösterip bertaraf etmek istiyordu. Ancak bazıları bu abd projesine takıldılar (Doğu perinçek grubu). Ve hala bir özeleştiri yapmıyorlar. Tersine aynı kafadalar. Çevik efendiyi nereye koyacaklar bilmiyorum.

  18. 28 Şubat süreci ve işin aslı Nİhat Genç ,

    Abd ve İsrail Bop projesini uygulam için yani Büyük İsraili kurmak , Kürdistan devletini kurup İsrailin güvenliğini sağlamak ve Türkiye’ yi İslamın lideri yapıp Vatikan gibi merkezi otorite ile sahte İslam halifeliği ilan ettirip tüm İslam alemini Türkiye üzerinden yönetip Tevratı ve İncili bozukları gibi Kuran’ı Kerim bozmak amaçlarıydı.

    Fethullah Gülen -dinleri birleştireceğiz

    https://www.youtube.com/watch?v=bhRE5iqKKz0

    Hedefleri tamamen buydu. Bu yüzden 1980 sonrası Fetöyü besleyip büyüttüler. Buyrun Fetöyü başımıza kimlerin bela ettiği.

    https://odatv4.com/fethullah-gulenin-hayrani-oldugu-chplinin-bilinmeyen-sirlari-17041830.html

    Abd ve İsrail 1980 sonrası Kemalizmi yıkıp yerine Turgut Özal ile başlayan Ilımlı İslam projesini devreye aldı. Tüm İslam alemini Kemalizmle birleştiremezlerdi.

    Erdoğan’ın hocası Necmettin Erbakan onların tüm planlarını biliyordu. Bu yüzden onu 28 Şubatta indirdiler.

    Liboş Cengiz Çandar – 28 Şubat İsrail destekli bir darbeydi.

    https://t24.com.tr/haber/cengiz-candar-28-subat-israil-destekli-bir-darbeydi,201742

    Aytunç Altındal -Erbakan Hoca seçimden önce bu Mason takımı beni manşetten en yakışıklı parti lideri olarak tanıtıyorsa bunlar bizi iktidara getirecekler ve iktidarda boğacaklar dedi.

    https://www.youtube.com/watch?v=bCkjNnf3ZyM

    Erbakan’ a ve Milli Görüşe 28 şubatta darbe yapıldı. Yeni Parti kurdu onuda kapatılar. Oda yetmedi 5 yıl siyasi yasak getirdiler.

    Abd ve İsrail Erbakan’ı indirdikten sonra ılımlı İslamı iktidara geitrecekkti. Tayyip Erdoğan bu şartlarda bu projeye girdi. O gelmeseydi Nihat Genç gibi Doğu Perinçek gibi birisini iktidara getiremeyecekti.

    İslamı maske olarak kullanacak. Siyoznime hizmet edecek birisi olacaktı. Akp ‘yi Abd ve İsrail kurdurdu.

    2002 yılından 2010 yılına kadar Tayyip bey bu projelere paralel hareket etti. Bu süreçte Medya,Yargı,Üni, Polis ,Mit ,Bürokrasi son olarak Ergenekon ve Balyoz operasyonları ile Tsk ‘yı kontrol altına aldı. Böylelikle yeni 8 Şubat önlenmiş oldu.

    2010 yılında iktidar olabilen Tayyip bey kendi Bop projesi olan İslam Birliğine yönelince Abd ve İsrail Tayyip beyin biletini kesti.

    Önce Gezi 17-25 Sonrada 15 Temmuzu yaşadık.

    15 Temmuzdan sonra Barış Pınarı,Zeytin dalı ve Fırat Kalkanı operasyonları ile kurmak istedikleri 2.İsrail olacak Kürdistan projesine engel oldu.

    Böylelikle Akdenizde ve Egede bayrak gösteren , Mavi Vatan ‘dan bahsedebilir hale geldik.

    Tayyip bey kendisini iktidara getirenleri kandırdı. Kimileride iktidarı ele geçirdikten sonra kendi halkını kandırmıştı !!!

    Ve Ayasofya açıldı.

    Necmettin Erbakan

    Ayasofyada Ezan okunuyorsa biliniz ki Milli Görüş iktidardadır. !!!

    Saadet partisi yalnış yola girdi. Süreci anlamayanlar ve Akp ‘ye küskün olanlar başka yere gitmesin diye Fatih Erbakan yeni parti kurdu.

    Bir sonraki seçimde ittifak edecekler. !!!

  19. 1 Mart 2021, 07:31

    Nihat hocam,bu yazınız için ;bizim söylediğimiz bir atasözü(tekerleme)vardır!Doğru söyleyeni dokuz köyden koyarlar….Saygılarımla…

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!