Nihat Genç
  1. Haberler
  2. Yazarlar
  3. Diğer
  4. Derin Saray ve Doğu Perinçek

Derin Saray ve Doğu Perinçek

featured

Nihat Genç yazdı…

Uzun zamandır, Buckingham sarayının bağlantılar ağı konuşuluyor, altın ticareti, Zarrab, derin Azerbaycan, Socar, Pelikan grubu, Azeri oligarklar, Ağar, Çakıcı, Sedat Peker ilişkileri, Enver Altaylı telefonuna takılan Mücahit Aslan ve İbrahim Kalın, Vakıfbank, Halk Bank, Ziraat Bankası ve bu bermuda şeytan üçgeninde kaybolan 128 milyar dolar ve dolandırıcı bitcoin borsası ve aşağı mahalle Osmanlı Ocakları ve pudra şekeri gibi bilimum ağzı kapatılmamış bir Derin Saray’dan konuşuluyor.

Büyük dava ve fikir adamı Doğu Perinçek’le röportajımıza geçmeden önce, çok kısa, sayın Perinçek, Derin Saray üzerine söylemek istediğiniz ya da Sayın Perinçek Sağlık Bakanı ‘tam kapanma derken’ ‘cumhuriyet’ kapatılmayacak değil mi?

-Cumhuriyet Mustafa Kemal’in cumhuriyeti kimse kapatamaz. Sarayın da derini merini olmaz, saray bizim saraydır, bakın, park bahçeye halkımız saray der, zaten ne demiş Tayyip Bey ‘millet bahçesi’.  Saray milletin bahçesidir… Saray ‘cumhuriyetimizin bahçesidir’.

-Sayın Perinçek, hızınız maşallah hiç bir şey kaybetmemiş, öncelikle kırmayıp geldiğiniz için teşekkürler, sayın Perinçek, milli cepheye katkılarınızı takdir etmemek elde değil, sayın Perinçek çocukluğunuz saraylarda mı geçti, saraya ilginiz tam olarak ne zaman başladı!

-Şimdi bize iftira atıyorlar biz milli savaş diyoruz onlar saray savaşı diyor… Biz milli üretim diyoruz. Saray üretiyor mu? Üretmiyorsa milli değil, biz açık açık söylüyoruz!

-Anlıyorum sayın Perinçek, dobra dobra söylüyorsunuz ama sanki şöyle saraya göğsünü siper etme durumu var sanki, sizi de kırmayayım ama… Hani ünlü komutanımız Selahaddin’in çadırında haşhaşiler kılıcı çeker ve Selahaddin’e ölümcül hamle yaparken Selahaddin’in fedaisi ünlü Bozkuş Selahaddin’e göğsünü siper eder ya, işte tam öyle. Saray fedaisi deyince aklıma hep Bozkuş gelir. Bakın sayın Bozkurt Bahçeli’nin saray fedailiğine soyunması da milli tarihimiz için az tesadüf değil. Hatta hatta hatta Sayın Perinçek, Selahaddin’in Şam’daki mezarını gelip restore eden Alman kralı II. Wilhem ki aynı zamanda Enver’in Talat’ın ağzının suyunu akıtıp pişpişleyen değil mi?

-Orasını burasını bilmem, bakın dilenciler harabeler yıkık dökük evler varsa o zaman saraydan hesap sorarsın, bir de ne dedin Bozkuş… Evet, ne fedaisi kardeşim, biz milli cepheden yanayız, son anketler Vatan Partisi’nin patlama yaptığını söylüyor, iktidar alternatifi olarak tek başına kaldık. Saraya da üretim öğretiyoruz. Diğer (meşhur) cümlem neydi hatırlatın, (-hukuk alt…) (evet, o kadar şey altın devri yaşıyor ki), hukuk altın devrini yaşıyor!

-Sayın Perinçek, coşkulu iddialı konuştuğunuzda sizi seyretmek size doya doya bakmak ruhuma çok iyi geliyor! Ama sizi de biraz eleştirmem lazım. Bakın altın devri deyince, doğru, her dönemin adı ayrı. 128 milyardan sonra şimdi de 500 ton altından bahsediliyor, hani bir dönem Lale devri bir dönem Samur kürkü devriydi, bir dönem dolar devri, doğrusun, şimdi de altın hukuk tunç taş dönemi yaşıyoruz.

-Altın madenleri ruhsatlarımızı millileştireceğiz, kim söylüyor bunu bizden başka, bakın, bir de aramıza yeni katılan Cem Küçük söylüyor, -arkadaşlar, mikrofon tutun Cem Küçük’e, ‘altın madenlerimizi millileştireceğiz’ diye bağırsın dost düşman çatlasın… Biz sefalet vaat etmiyoruz, altın dönemi başlatıyoruz. Cem Küçük de altın gibi çocuk!

-Sayın Perinçek, lafı ağzımdan aldınız vallahi tevafukun böylesi, Trabzon’un ilçesi Arsin de ‘altın’ demekmiş, Çakıcı da Arsin doğumlu ‘altın gibi çocuk’ diyorlar, vallahi Ağar da ülkemize altın devir yaşattı, altın devri, Zarrap, Socar ve milli cephe, altından kale… (……?!)Bayılacağım, bu kadar yalana şakadan da olsa dayanamadım sayın Perinçek özür dilerim bir tuhaflık hissettim, bir saniye lütfen toparlarım, altın deyince başım döndü midem bulandı.

-Arkadaşlar, bir su… Nihat arkadaşa bir su…..

-Şimdi biraz iyiyim, sağ olun, sanki sayın Perinçek milli yerli deyince yanına altın, Socar, Ağar, Cengiz Holding, Ethem Sancak, pek uyuyor da bizim cumhuriyetçilerin adı pek uymuyor. Yani onca mücadeleden gelip birden Socar’a Sancak’a Cengiz Holding’e milli deyince beyin mide kaldıramadı. Sayın Perinçek sizde değil hepimizde bir problem var, bugünlerde tanıdığım ne kadar cumhuriyetçi kemalist var ulusal kanalda Hilal Kaplan seyredince kusmaya başlıyor, yani ne bileyim, söylediklerimizle giydiklerimiz iddialarımızla fikirlerimiz sanki hiç tutmuyor! Bilmiyorum Sayın Perinçek b.ku başkaları yiyor ama ha bire biz kusuyoruz.

-Nasıl yani?

-Kısaca milli cephe lafları dönemine uymuyor sanki. Hani sinema tiyatro kostüm depoları vardır, her döneme ayrı kostümler… Mesela Halikarnas balıkçısının dönemini yaşıyorsak sandalet giyip konuşabiliriz, şimdi ama Beştepe sarayına sandaletle giremezsin, tuhaflık burada…

-Doğru diyorsun, tabii, kıyafetlerin sosyal bir felsefesi vardır, yoksul insanlar çıplak paçavra giyer, zenginler daha başka…

-Hah anlatabildim, şimdi de diyorum ki dürüst olalım, saraya yanaştığımıza saraya girmek üzere olduğumuza göre saraylı gibi giyinmeliyiz, o zaman çelişki tenakuz zıtlık ortadan kalkar kusmayız.

-Milli cephe kusmaz, üretim başlayınca kimse kusmayacak, tabii her yerin protokolu var, Mustafa Kemal’in giydiklerini bugün siz giyebilir misiniz?

-Hayır sayın Perinçek yine tam anlatamadım, fikren saraylı olabiliriz ama saraylı gibi giyinecek paramız imkanımız yok… Bakın burada elli yazar her gün yazıyor çiziyoruz adamın pudra şekeri kadar parayı hala kazanamadık. Bir onların giysilerine bakın bir bize. 

-Laf mı bu, mağazaya gider alırsın, yani seninki de iş mi, Arap krallarının sarayına giriyoruz diye şimdi onlar gibi uzun beyaz etek mi giyeceğiz, güldürmeyin…

-Hayır oraya gelmeyelim Sayın Perinçek kavga çıkar aramızda, Arap şeyhlerinin yanında oturan genelkurmay başkanımızı unuttun galiba, hani İslam ordusu kuruluyordu. Ben diyorum ki satın alacak durumumuz yok, milli cephe diyorsun da milli cephenin bir kılığı kıyafeti yok, tişörtle de sarayda vatan cephesi olmaz milli cephelik yapılmaz, saraya girip çıkan arkadaşlarınıza bir sorsanız elbiselerini ‘kiralık’ verebilirler mi?

  -Anlayamadım…

  -Bunu hiç düşünmedin biliyorum ama bu benim için çok büyük sorun, sakın gülmeyin Sayın Perinçek, sırf ‘kiralık’ elden düşme saraylı AKP’li elbiseleri bulmak için Çukurambar’a gittim, orada kafe-kitaplık-flört-internetten kız düşürme mekanlarına uğruyorum, saray çıkışı buraya uğrayan arkadaşlardan kiralık elbise alabilir miyim, diye…

-Dert edinme güzel kardeşim, saray dediğin yer senin benim gibi insanlar senin benim köylüm memleketlim yerli milli insanlar, sen canını sıkma bulup buluştururuz.

-Sayın Perinçek, artık röportaja geçelim, Hilal Kaplan’ı cumhuriyetçi kadınlar derneğine genel başkan yapacağınız söyleniyor!

-Hilal hanımla tanıştık ulusal ekranlarına da çıkmaya başladı çok büyük iyileşmeler var, yerli milli cepheye hareket getiriyor, sonunda herkes milli cepheye gelecek, iki de bir Hilal hanımı eski twitleriyle vuruyorlar akıllarınca küçük düşürüyorlar, Hilal hanım aslında cesareti azmi kararlılığıyla…

-Sözünüzü kesiyorum, siz söyleyince düşündüm, Hilal hanımın burnu da eski köy enstitülerindeki hortumlara benziyor, o köy enstitülerindeki kazma kürek resimlerini Hilal hanımın eşarbına basma entarisine patates baskısını yapıversek. Tamı tamına milli cephe olacak… Bir de yüzüne karşı söyleyemiyorum ama siz söyleyin sanki sarayın yemeklerini fazla kaçırıyor bugünlerde, yanaklarından tereyağı alnından kuyruk yağı kulaklarından zeytinyağı süzülüyor.

-Bakın, o da bir kardeşim, o kadar aşağılanmasına izin vermem, bakın, Osmanlı saray mutfağı sofraları öyle böyle konuşulur abartılır ama dikkat ettiniz mi madem o kadar şatafatlı sofraları vardır neden obez olmuş bir tek sultanımız yok, hepsi filinta gibi, tıpkı Tayyip Erdoğan bey gibi…

-Doğru diyorsunuz sayın Perinçek, benim ballı börekli sofra teorim tutmuyor, bakın Nagehan Alçı bile incecik eti gitmiş kıkırdağı kalmış… Sayın Perinçek aslında röportaj bahane, sizi saraylıların doğum günlerini öğrenmek için yalandan çağırdım.

Emine Erdoğan’a doğum gününde mesaj atabilmem lazım ve bir hediye almalıyım, bilmiyorum saraya başka nasıl yaklaşılır… Mesela geçen Kocatepe Camii’nde AKP’li bir arkadaş gördüm, farzı bitirdi, nafile namaza geçti, hayrola dedim, kıldığın nafile mi kaza mı? Hayır dedi, bugün Recep sultanının doğum günü. İnanın Sayın Perinçek nasıl ezildim. Yerin dibine girdim. Sen ki bu ülkenin önde gelen yazarısın Tayyip Erdoğan’ın kutlu doğum gününden haberdar olma. Yani sayın Perinçek geçtim kılıksız halimizi sultanımızın ruh haline de hiç uygun değiliz.

-Ruh hali deyince, doğru diyorsunuz, milli ruh, bakın Bahçeli’nin sadece ruhu kalmış, ruh olmadan millisi olmaz, biz de ihmal ediyoruz, Tayyip Erdoğan’ın milli heyecan ve endişeleriyle senkronize olamıyoruz, atıyorum, mesela, Libya dönüşü günün önemine uygun Esenboğa’da develerle karşılamalıyız, ama nerede bu incelik?

-Doğru diyorsunuz Sayın Perinçek, ama yavaş yavaş öğrenebiliriz, mesela her sarayda gümüş temizleme sabunları vardır, şimdi saraya girmek isteyen önce gümüşleri temizleyerek işe başlamalı.

-Bu işin altı üstü yok, milli cepheyi güçlendirmek için en alttan başlamalıyız, bakın, ben yetmiş uzun yıldır Türk solunu tanırım, saray sofrası dedin mi solcunun aklına gelen tek tatlı sakız muhallebisidir, yani bizler basit ve sade bir muhallebiden hoşlanırız, milli cephemiz işte saraya da bu sadeliği öğretecek…

-Ama sayın Perinçek bir sürü arkadaşımız görgüsüzlük yapıyor, saraya milli cepheye dahil olmak için değil sınıf atlamak için atlıyorlar, ve hepsi taklit antikalar satın alıyorlar, yok şu Abdülhamit’in yüzüğü yok şu Abdülaziz’in cezvesi, hiçbiri orijinal değil, uyduruk.

-Ben mesela Tansu Çiller iktidar olunca Yeniköy sahilinde Tansu’ya komşu olmak için yalı alanlar bilirim… Doğru diyorsun, suistimal ediliyor her şey, şu Osmanlı torunu Nurhan Sultan güya Osmanlı eşyaları üretiyor satıyor, komik, çocukça, cahilce şeyler, kim alır onları, hiç birinin ağırlığı yok. Ben partiye hiç birini koymadım. Ama çocuklara da söyledim İlber Oltaylı’nın maskot anahtarlığını yaptırdık kongrede satacağız.

Çünkü ağırlığı olmayanın haysiyeti de olmaz, ucuz eşya ahlakınızı da bedeninizi de ucuzlatır, bu ucuz taklitlerden hiç hoşlanmadım, bakın biz üretim ekonomisine geçtiğimizde…

-İmamoğlu milyon dolarlar ödedi padişah tablolarına…

-Yahu İmamoğlu dediğinin hiç bir organında zarafet yok, siyaseten henüz var olmamış birinden bahsetmeyin bana.

-Doğru diyorsunuz Sayın Perinçek, tarihi mirasımıza saygıyla nezaketle titizlikle riayet etmeliyiz, nerede o eski zerafet nezaket, saray ve malikanelerde çalışanlar eskiden leydilik dersi alırdı, sayın Perinçek, Vatan Partisi leydilik kursları veriyor mu, haberimiz olsun, önce benim ihtiyacım var…

-Evet sevgili Nihat Genç, hoş eğlenceli bir röportaj yaptık, seni yıllardan beri tanırım, yazılarına nasıl ruhunu verdiğini iyi bilirim, gerçi bilmeyen mi var, o gün hangi yazıyı yazsan sokağa o yazının kostümüyle çıkarsın, pencereden baktım bir gün, yahu bu Nihat Genç niye jakoben gibi giyinmiş dedim, dediler ki, Sayın Perinçek Nihat Genç bugün jakobenleri yazmış o yüzden, sonra baktım, SS subayı sonra baktım gladyatör gibi giyinmişsin, bence de insan yazdığını yaşamalı… Şimdi seni daha iyi anladım sen ‘saray savaşı’ diyenlerden değilsin sen diyorsun ki madem saray milli cephe olmuş o halde saray gibi düşünüp konuşalım, işte beni yormadan beni anlamış biri, teşekkür ederim…

-Çok sağ olun Doğu Perinçek bey, yazılarıma ruhumu hatta giysilerimi kattığım o günleri bana da hatırlattın güldük eğlendik, ama bugünlerde işim çok zor, giysi kostüm sıkıntısı çekiyorum, her gün dalkavuk, hacıyatmaz, topaç, zikzak, gibi yazılar yazıyorum ama uygun kostümler bulamıyorum, mesela geçenler ‘zikzak’ı yazdım ama uygun bir karayolu kostümüm yoktu.

-Dert ettiğin şeye bak, söyleyeyim çocuklara, ayarlasınlar… Kolayı var, sıkışınca kendinden kaçacaksın. Baktın çıkmaz yola geldik. Bırakıp tüyeceksin. Başka bir yol açacaksın. Çünkü yolu açan sensin. Senin açtığın yol da milli yol milli cephedir. Liderler uçurumdan atlamaz uçurumdan da kaçmaz. Liderler uçurumları da vatan cephesi haline getirir. Dert etme, sıkıştığında beynindeki iddiaları hayalleri geçmişini bunca eziyet işkenceyle alınan yolları hepsini çöpe at gitsin… Arkadaşlarını eski kitaplarını iddialarını hepsini bir anda çöpe atıver rahatlayıver. Saray rahatlıktır. Taç tek kişiye takılır. Tahta tek kişi oturur. Senin .ötün rahat değilse milli vatan nereye oturacak!

-Silezya neresi Sayın Perinçek?

-Ne Silezyası nereden çıktı Silezya…

-Ne bileyim Sayın Perinçek siz öyle saçmalarken beynim dağıldı çok alakasız tarihlere coğrafyalara gitti geldi… Biz hep haklı çıktık ama millet hep bize neden .ötüyle gülüyor. Birinci Silezya savaşı, ikinci Silezya Savaşı, Üçüncü Silezya savaşı, inanın, dördüncü Silezya Savaşı hazır bekliyor. Savaş savaş savaş Silezya Polonya’nın mı Almanya’nın mı Rusya’nın mı hak ettiği toprak bilinmiyor.

Sayın Perinçek artık Silezya için mi savaşıyoruz? Bu toprakların bir tarihi ilk sahipleri kuruluşu vardı hepsini unuttuk mu?

Bu saraydan bize ne, bu yalılar bu sahiller bu yaylalar bu tarikatlar bu vakıflar bu savaş üstüne savaş hepsi yağmalayanları kirletecekti, sayın Perinçek, ne oldu ve neden bizi kirletti?

Bu pislikler hırsızları kirletecekti ne oldu da Sayın Perinçek bizleri pisletiyor!

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

64 Yorum

  1. 4 Mayıs 2021, 12:28

    Yazarımız köşe yazısında altın konusuna değinmiş güncel bir konu. Bu altınların akıbeti bilmem ama geçmişte ülkemizde yaşanmış olan bir tarihi hatırlatmakta fayda olacağını düşünüyorum. Bazen gelişmekte olan ülkeler yıllarca üretir altın rezervi biriktirir sonra küreselci ülkeler allem eder kallem eder o altınları gelişmekte olan ülkelerin elinden alır. Bizim ülkemizde de Menderes hükümeti zamanında ülkenin pilotları tarafından İngiltere’ye altın rezervimiz kaçırılmıştı. Lakin pilotlar ülkenin sermayesini taşıdıklarını bilmiyordu. Ülkemiz sonra morataryum (Hükümetin iflası) ilan etmişti. Bunu da araştırmacı gazeteci Arslan BULUT’un yazılarından öğrendik. Bu konudaki Arslan BULUT’un yazılarına arşiv araştırması yaparak ulaşabilirsiniz.Yakın zamanda gördük ki , küreselciler Irak’ta olduğu gibi işgal ederek de gelişmemiş ülkenin altınlarını uçaklarla kaçırabiliyorlar. Sonra da diyoruz ki bu küreselci ülkeler nasıl gelişmiş ülke olmuş. Cevap belli değil mi. Zayıf ülkeler zenginliklerini koruyamadıklarından. Bazen diyorum ki her ülkede bir aktif yanardağ olmalı. Ülke şayet yabancı güç işgaline uğrarsa, işgale uğrayan ülke altın rezervini yanardağın içine boşaltarak eritmeli ki altın yüzünden halkı acılar ve zulümler yaşamasın. Ne onlara yar olsun ne de küreselcilere.

  2. 4 Mayıs 2021, 12:32

    Saygıdeğer Nihat Bey,
    Ben son 35 yıldır Perinçek’i yakından izleyen biriyim. Konuşmalarını dinlerim, eserlerini okurum, saptamalarına bakarım… Strazburg AİHM karar günü de aynı uçakta gittim. Türkiye Cumhuriyeti devletinin en birikimli, en ne yaptığını bilen, en cesur lideri.
    CHP konusunda dedikleri ağır gelmişti, bir süre kırıldık, suçladık onu. Fakat, CHP ve Kılıçdaroğlu halkında tüm dedikleri doğru çıktı.
    CHP+ HDPKK+ İyi parti+ Saadet+ Babacan+ Davutoğlu + ABDullah Gül koalisyonunda bulunmamakla ne kadar doğru yaptığını bütün çıplaklığıyla kısa gelecekte görecek bu millet.
    FETÖ ve ABD sevicilerle olmamak bile bir onurdur onun için.
    Yazınız gereksiz. Siz de onun sohbet masalarında çok bulundunuz Nihat Bey, ben dizin de onun haklı çıkacağını bildiğinizi biliyorum.
    Saray savaşı dediler…
    Hiç oy vermediğim, eleştirildiğim Erdoğan’ın son 6 yılında PKK dağılma sürecine geldi. Hain FETÖ’nün, 50 yıllık ihanet planını suya düştü. Doğu Akdeniz’de ABD’ye karşı verilen dolaylı Savaş sürüyor.
    Ne diyelim şimdi buna? “Yapma, mücadele etme, biz muhalefetiz sana et Cumhur ittifakı” mı desin?
    Adını andığınız isimler ULUSAL KANAL’a çıksın ne var bunda? Değişense mi insanlar? Bu hak verilmesin mi Bihat Bey?
    Siz “Van minüt!” dediğinde, ağlayarak ve heyecanla alkışlamadınız mı canlı yayında ERDOĞAN’ı?
    Doğru bulduğunuz şeylere destek olmak yanlış mı?

  3. Degerli Nihat Genc bir sey söylüyorsa ASLA kötülük icin söylemez.

    Elestiri yapiyorsa ASLA kötülük icin yapmaz.

    Güvenebilecegim ender yazarlardandir !

    VeryansinTv`de zevk ile yorulmada dinliyorum !

    Her sözünün altina imzami atarim !

    Hatasi olursa o hata benimdir de diyebilirim!

    Degerli Nihat Genc , sizin gibi az var !!!!!!!

  4. 4 Mayıs 2021, 13:28

    Perinçek ve şurekası tarihin derin sularında kaybolmuştur. En ağır hakaretleri haketmektedirler. Nihat bey yine de üsturuplu yazmış.

  5. 4 Mayıs 2021, 13:50

    Sayin Nihat Genc, bu kadar özgün benzetmeleri, konulari, kisileri nasil buluyorsunuz ne güzel anlatiyorsunuz dünya da esi benzeri yok. Siki edebiyatci kisiliginize kaleminize saglik.

  6. 4 Mayıs 2021, 14:08

    Veryansın tv duyurulduğu günden beri bu hesaplaşmayı bekliyordum. Bence geç kaldınız ve hafif bir başlangıç yaptınız. Bakalım gerisi nasıl gelecek? Sanırım Ergenekon yıllarının yüzü suyu hürmetine beklediniz ve hâlâ da doğrudan yazmaya eliniz varmıyor. Benim de uzun süre varmadı. Hep sizden bekledim lâkin amiral mektupları karşısındaki tavırlarından sonra kibarlığın lüzumu olmadığını düşünüyorum.

  7. Nihat Genç Perinçek haindir demiyor ki, soruyor ne oldu da Perinçek bizleri pisletiyor, evet NE OLDU? Her şey aslına geri döner mi oldu mesela?

  8. Bundan yıllar önce Sayın Perinçek tv de Yalçın Küçük ile hesaplaşmıştı Nihat Genç Perinçek’e böyle bir hesaplaşma teklif et bence Perinçek olmaz demez.

  9. Sevgili Nihat Genc. Uzun suredir komik adam Perincek ile ilgili bir yazini bekliyorduk, sonunda harika bir yazi ile muthis goller atmissin, curuk kalelerinin aglarini delik desik etmissin. Tebrik ederim. Ama simdi eminim muritler yine buraya dolusacak, komik adamin erdemlerini, yaptigi onca degerli isleri (!) falan burada uzun uzadiya siralayacaklar. Ama gunes balcikla sivanamiyor. Son paragrafda noktayi koymussun “Ne bileyim Sayın Perinçek siz öyle saçmalarken beynim dağıldı”. Bende bu vesileyle bir kac Perincek “sacmasi” ile yorumumu bitireyim. “Gumbur gumbur iktidara geliyoruz”, “Iktidar bizimle ayni noktaya geldi. Bunu biz basardik”, “Hukuk Altin cagini yasiyor”, “Bizimle ayni gemide olmayan ya fetocudur, yada pkkli”. Yazilarinla artik millette kusma hissi yaratan sacma sapan luzumsuzlari tekrar ortaliga doktugun icin tekrar tesekkurler.

  10. 4 Mayıs 2021, 14:50

    Sayın Kemalist rumuzlu kardeşim. Kemalist rumuzu kullanmakla, Atatürk rozeti takmakla, arabalarımızın arkasına “atam izindeyiz” yazmakla maalesef daha iyi Atatürkçü olunmuyor.
    Bugün dönüp bir bakın muhalefet partilerine.
    Daha demin haber düştü veryansın Tv’nin ekranlarına. CHP Bursa milletvekili Atatürk Dersim’de katliam yaptı diyor. Bunu bir AK partili ya da Davutoğlu – babacan FETÖ taraftarı partili dese şaşırmam. Fakat CHP milletvekili diyor. Haberin altına bakıyorum tek tük cılız yorum var, hiçkimse kardeşim sen kime diyorsun bunu, haddini bil, sen bu partide ne geziyorsun o zaman, defol git CHP’den falan demiyor.
    İşte salt bu haber bile aslında Doğu Perinçek’in ve MHP’nin şu anda bulunduğu safın ne kadar doğru olduğunun da kanıtı. Dikkat edin, sadece bu son düşen haber bile kanıt, yeterki vicdanla okuyun! Ve dikkatli okuyunuz.
    Devletin hazinesinden trilyonlarca para alan HDPKK devletin hazinesinden trilyonlarca para alan CHP ve İYİ Parti bizleri kirletmiyor da Doğu Perinçek gibi 15 yıl hücrelerde yatmış, emekli maaşıyla geçinen namuslu insanlar mı kirletiyor Atatürkçülüğü ya da neyse o kirlenen şey?
    Vicdan! Lütfen vicdan!
    Doğu Akdeniz’de, Kuzey Irak’ta, Suriye’de, Karadeniz’de, PKK’ya karşı verilen savaşların fetoya karşı verilen savaşların bütün cepheleri nde nerede bu Atatürkçü partiler Allahınızı severseniz. Seyit Rıza’nın Şeyh Sait haininin heykelini dikmekle uğraşıyor Atatürk’ün partisi.
    Kirlenme orada….

  11. 4 Mayıs 2021, 14:59

    Troller yine devrede.Beğenilere maniple yapıyorlar. Anlaşılan Nihat GENÇ’in yazısı beklendiği gibi ses getirmiş.

  12. 4 Mayıs 2021, 15:01

    Bu haberin altına yorum yaz bekliyorum Atatürkçü?!) kripto arkadaş:
    https://www.veryansintv.com/chpli-saribal-ataturk-donemini-hedef-aldi-dersim-harekatina-katliam-dedi

  13. 4 Mayıs 2021, 15:02

    Nihat Abi, boşver Perinçek’e cevap bile verme.Degmez.
    Çünkü biz kemalistiz onlar sosyalist.
    Bütün sorun ideolojik.
    Sosyalizmden etkilenmis ordu mensubuyla cemaatinin zikrine devam etsin

  14. 4 Mayıs 2021, 15:04

    Canım fedâdır senin yoluna/ (Kandil ziyâretin gibi) günahların da benim boynuma/ Çıkalım seninle Arslanlı Yol’a/ Sen bir şâhinsin, ben garip serçe/ Attın kalbime demirden pençe.

  15. Trollistan sakinlerini rahatsız etmiş burası. Biz zaten Trollüler halkı mizahtan, sanattan anlamadığı için terk etmiştik o diyarları. Bari burada rahat bıraksınlar. Fizik sorusu çöz desen öküz tirene bakar gibi bakacak kişiler buralara layık değil.

  16. Sayın Kemal Kuloğlu, Perinçek beyefendiye Ertuğrul Kürkçü kimdir yolları nerelerde kesişmiştir bunu hiç sordunuz mu? Tarih unutmaz biz Türkler asla unutmayız.

  17. 4 Mayıs 2021, 15:38

    Nihat bey, yazınız gerçek kara mizah. Perinçek gerçeğini çok güzel anlatmışsınız. ayrıca benim tahminim, Perinçek bir ajan.

  18. Hayır yapma Nihat abi. Perinçek de siz de bizim degerlerimizsiniz.
    O biz ailecek 38 yıldır Almanya’da yaşıyoruz. Perinçek’in Strazburg Avrupa insan hakları Mahkemesi nde kazandığı davadan sonra, Evlatlarımızın gitti alman okullarının tarih kitaplarından tek tek Türkler soykırımcıdır konularını çıkarttırıyoruz.
    Doğu Perinçek’in bütün ömrünce işlediği günahları bile bu Avrupa insan hakları Mahkemesi nde Ermeni soykırımı yoktur bu nazi soykırımıyla eşdeğer tutulamaz kararı affettirir..
    Onu siyaseten istediğiniz kadar eleştirin ama hakaret etmeyin o ülkemizin gerçekten değeri ve Avrupa’da yaşayan biz gurbetçi Türkler için değeri gün geçtikçe daha da anlaşılacaktır

  19. Amirallerimize kumpas kuran onları tutuklatmaya çalışan karanlk tarikat bizim için bitmiştir. maskeleri düştü. şimdi trollük yaparlar ancak

  20. Sayın Dr. Doğu Perinçeyi 15 yıldır takib ediyorum. Varlığını Türk varlığına armağan eden büyük bir Vatansever ve Türk fedaisidir. Yarım asırlık bir mücadele vermiş ve vermeye devam eden bir Önder, Devrimci ve hakiki ATATÜRK Asgeridir. Türkiye Cümhuriyyetinin son 50 yıllık tarihinde tüm kritik olayları anında doğru yorumlamış ve çok ireli görüşlü çözümler sunmuşdur. Maalesef sayın Doğu Perinçek gibi devrimci ve çok ireli görüşlü önderlerin uyarılarını, önerilerini anlamaq bazıları için çok zaman alıyor ve bazıları için ise imkansız oluyor. Mustafa Kemal Atatürkü ve Muhammed peygamberi hala hakiki manada anlamayanlar olduğu gibi.

  21. Bunlar keske sosyalist olsalar. En azindan tutarli ve nispeten mantikli olurlardi. Mesela bu adamin bazi soylemleri Rusya ve Cin politikalarinada aykiri. Ornegin Rusya Montro uzerine titrerken Perincek Montro’nun kaldirilmasini savundu. Bence Perincek kendi carpik, tutarsiz, surekli sekil degistiren siyasi goruslerinin ihtirasina kapilmis ve buna inanmis kucuk bir zumreye hitap eden, empoze eden bir kisilik. Boyle bir kisilik yapisini tarikat liderlerinde gorebiliriz (not: tarikatlar illa dini olmak zorunda degildir. ABDde UFO tarikatlari var yada Kuzey Kore liderligi tarikatsallasmis ve devletlesmis bir kulttur).

  22. 4 Mayıs 2021, 18:16

    Eleştiri yapmamışsınız, hırsınızı almışsınız. Alaycı, seviyesiz ve düzeysizleşmişsiniz. Yazık çok yazık, Anadolu’ya mahsus olan mütevazi, saygılı olma ve kibirli olmama vede karşındakine en azından yaşından dolayı saygılı olma erdemlerinden hiçbirini öğrenememişsiniz Nihat bey.

  23. Her yazını iştahla okuyorum ama bu yazıyı ne yalan söyleyim, zorla okudum. Bahsi geçen zat bir zaman kaybı, kara delik, keşke vaktini ve satırlarını böyle boşa harcamasaydın sevgili Nihat abi. Vardır bir bildiğin. Çok saygılar, sevgiler.

  24. Nihat abinin tarzı bu beğenmeyen okumasın, sizi eleştirdi diye neden bir taraflariniz yanıyor ve saldırıya geçiyorsunuz, yanlış birşey mi yazmış bu adam şimdi, bu pislikleri savunmak Doğu Perincege ve vatan partisine mi kaldı?

  25. Nihat bey. Yazılarınıza bakıyorum moraliniz, psikolojiniz çok bozuk. .ok vb. şeyleri çok kullanıyorsunuz yazılarınızda. Veryansın da cumhuriyet ve sözcüden çok haber alıntılıyor. Nereye..Amirallerin hepsine nasıl sahip çıkarsınız anlamadım. Gerçekler açığa çıkınca moraliniz daha da bozuldu anladığım kadarıyla. Lütfen sakinleşin…

  26. Nihat ağbi bunlara cevap vermeye DEĞMEZ! kendi bildiklerinden şaşmaz, okumaz araştırmaz sorgulamaz bunlar. Doğu perinçek değil miydi birkaç yıl önce Tayyip Erdoğan’ın “yüce divan dosyasını” yazan. Adama sorarlar ne oldu da bunca yol arkadaşını ne uğruna sattın. Suç dosyasını hazırladığın, yargılayacağız dediğin adam için yanında yörende kim varsa kaçırdın. şimdi kontrol edebildiğin bazı ergenleri topladın kalakaldın bir başına. yazık koca siyasi hareketin içine ettin

  27. Perinçek tayfası kendinize gelin.Şimdi sizin İktidarın yanında olmanızın tek nedeni iktidarın 15 Temmuz sonrası Atlantik cephesine karşı Rusya yı kullanmasıdır.Belliki Ruscuklar Perinçek e yanaş bunlara demiş.Bu iktidar sizi daha trenden atmadı burda gürlüyorsunuz.Biden dan bi küçük emare aldıkları an sizi satarlar o zaman buraya gelmeyin.Seçimi kazanamayacaklarını anladıklarında herşeyleri verir o emareyi alırlar. Perinçek sanki falcı herşeyi bilmişmiş.Ne mübarek herif acaba nerden biliyo diye soran yok.Hala aynı masal okuyosunuz millet aç kardeşim acınacak halde.Siz tehlikenin ABD vs saçma sapan yerlerden geldiğini sanıyorsunuz avallar, halbuki tehlike başka arkadaşım nesini anlamıyosun.Milletin devletine güveni kalmamış anlasana her kapıyı para açıyo anlasana artık.Aşağı yazmışlar vay efendim son 6 yıldır PKK ya darbe vurulmuş hadi ordan.Sanki Perinçek vurmuş.Saf herifler kimin kanıyla burda hava atıyonuz entellektüel serseriler.Perinçek bey bi söylesin bakalım Ak plazalardan hiç şehit cenazesi kalkmış mı?Ulen aç kalan biz fakir kalan biz şehit olan biz.Hayvan herifler siz nerdesiniz.Ak parti Perinçek olmasa da bunu yapmak zorunda kalmıştı zaten.onlar kendilerine bi zarar gelmesin diye herşeyi yaparlar.Bunların kıblesi seyyar arkadaşım neden anlamıyonuz. Sizin dersiniz jeopolitik stratejik mavallar.Sanki size kaldı strateji ve dünyanın dönüş yönü.Zaten o akıllarda size değil başıbazuk dediğiniz amirallerimize ait ya neyse.Herkesi Atatürk üçyüz diye kandırdınız.Siz hiçbişeyci değilsiniz.Önce evin içini bi süpürün gerzekler sonra çöp arabasının nerden geldiğine bakarsınız.

  28. Sayın Dr. Perinçeğin muazzam siyasi birikimini, ve büyük Devlet adamlığını bilen kişilerden birisiniz.
    Sadece şunu sorun kendinize Nihat bey, Doğu Perinçek’in 50 yıldır hangi öngörüsü yanlış çıktı, hangi kararları çürütülebildi, ve hiç değişmeyen düşmanları kimler.
    Bazı Vatanseverler nekadar eğitimli ve yüksek edebi kültür ile dolu olsalarda, Doğu Perinçek’i anlamak çok kolay olmayabiliyor, siyaset stratejisi, hikaye yazmanın ötesinde başka meziyetleri gerektiriyor. Devrimleri devrimciler yapar, onları anlamak zordur, Kuvayı Milliye ruhu birlik ruhudur, birlik ruhu Veryanmasın.

  29. Yazmayı unutmuşum buranın adı VeryansınTV biz bunun için buradayız.Haksız olan kim olursa olsun veryansın ederiz babamızın oğlunu tanımayız.Biz burda bunu öğrendik şimdi siz Perinçek tayfası bi çekilin bakıyım kendi siteniz yokmu sizin ..gidin aydınlanın bol bol ampülün ışığında.

  30. nasıl ki Aydınlıkçıların Veryansin’i hedef alan söylemleri yakışıksız olduysa, aynı şey su an ne yazık ki bu yazı icin de öyle.

    Ülkemin kaderi heralde bu, her dönem ortaklıklara değil farklılıklara takılıp kalmak ve dönemin kriptolarının ekmeğine yağ sürmek. Yazı vesilesiyle kripto oldukları çok belli bazı kimseler resmen düello teklifi etmişler. Kripto oluşu her şeyden önce zaten ortaçağ zihniyetinden çıkamamışlığın kırıntısı olarak düello davetinden de belli.

    Aydınlık hareketinin son dönemine dair eleştiri getirmek hiç garip olmaz, ama adeta bir dış işleri bakanı gibi Ermeni meselesinde ve daha bir sürü kritik memleket meselesinde mücadele eden Doğu Perincek ve tüm Aydınlık ailesinin Teoman Alili’nin kaybı ardından böyle bir yas dönemindeyken bu yazıyı çıkarmak hiç yakışık almadı. nerede bizim Anadolu’muzun en kıymetli karakter özellikleri , sizlerden göremeyeceksek – kimlerden göreceğiz bunları ?

    Size yakıştıramadım sevgili Nihat abi.

  31. 4 Mayıs 2021, 22:55

    Ben hala doğru zamanda Saray’a sağlam bi çelme atılacağı ihtimali üzerinde durmak istiyorum… Belki de çok safım…

  32. Doğu Perinçek gunahlari: 1- Türkiye Ermeni katliamıyla yüzleşmeli demis ! 2- sinirimizda işid olacağına seküler bir yapı olan ypg/pkk olsun demiş ! 3- yerel seçimde hdpkk ile gizli itifak yapmış ! 4- Türkiye Karabaga ışıdlı teröristleri götürüyor demiş ! 5- ne işimiz var Suriye’de, ypg bize mi saldıracak demiş ! 6- yeminli Türk ve Türkiye düşmanı baydin seçilir seçilmez saniye sektirmeden ilk kutlayan kişi olmuş ! 7- partisi HDP ile gizli anayasa çalışması yapmış 8- partisinin istanbul il başkanlığına yeminli atatürk düşmanı birini getirmiş ! 9- seçilir secilmez istanbul belediye başkanını Diyarbakır, hdpkk ya göndermiş ! 10- partisinin bursa milletvekili atatürk ve İnönü un dersimde katliam yaptığını söylemiş !
    Ee listeyi sabaha kadar uzatabilecegimi veryansin yöneticileri, yazarları ve okuyucuları bilir. Nihat abim Perinçek eleştirmeni de ne yapsın, sizlere sorarım. ..

  33. 5 Mayıs 2021, 05:10

    Bu sitede ilk defa Nejat Eslen komutanımızın milli cepheyi oluşturmak üzerine yazısına yorum yapmıştım. Ama görüyorum ki bu gidişle biz ancak Zilli cephe oluştururuz. Değerli Enis Batur’un aydınlar üzerine yazdığı kitaptaki gibi aydınlar her şeye karşı yazı yazabilir ancak siyasetçiler ve strateji ustaları milli cepheyi oluşturmak üzere susmasını bilmeli ve ancak zamanı gelince konuşmalı. Sevgili Nihat Genç uzun yıllardır sizi hayranlıkla izliyorum. Çok değerli bir aydınımızsınız, ancak siyasetten hiç anlamıyorsunuz. Saygılarımla,

  34. 5 Mayıs 2021, 05:33

    Küresel fay hatlarının harekete geçtiği bir dönemden geciyoruz. Mevcut durumla mücadelede fikir, strateji, taktik pozisyonlarımız farklı olabilir. Nihat abimizde, Aydınlık’ ta, Veryansın’ da Türk Milletinin Kadim Yurdu Anadolunun Ta Kendisidir.

  35. He ya alın silahlarinizi birbirinize kurşun yağdırin dedim. Kriptoman Zeynep TV de tartışın dedim. Noldu zoruna mı gitti.

  36. Çin gerçeği varken Perinçekin İktidarı savunması normaldir.
    Çin sermayesi ve Perinçek.
    Ne bekliyoruz.

  37. 5 Mayıs 2021, 06:21

    bir zamanlar erdoğan’a bop eşbaşkanlığı belgeseli yaptıranlar şimdi ise kol kolalar

  38. 5 Mayıs 2021, 06:23

    Katılıyorum. Bir vicdanlı kadın yüreği söylüyor.

  39. 5 Mayıs 2021, 06:27

    Amiraller kendi elleriyle taktırdılar ayaklarına e-kelepçeyi

  40. 5 Mayıs 2021, 06:28

    Sizin hakkınızda tahmin yürütenler gelip bir haberin altına tahminlerini yazsalar gönlünüz razı olur mu?

  41. 5 Mayıs 2021, 06:32

    Teoman Alili gibi bir vatanseverin, size abi diye hitap eden saygıda sevgide kusuru etmeyen bir ulusal kanal emekçisinin ölüm gününde böyle bir yazıyı kaleme almanız beni, bizi derinden sarstı nihat bey… Bu kadar mı uzaklaştık vicdandan merhametten insani değerlerden birkaç gün sonra yazsaydınız keşke içinizdekileri kabullene bilirdik… Yinede canın sağ olsun bunuda çekeceğiz sinemize Atatürkçüler olarak

  42. Sayın Perinçek bir ajan mı? Bir işbirlikçi mi? Ya da milyarları götüren bir yandaş mı? Hiçbiri değil. Zaten o tipte biri olsa idi, yıllarca hapis yatmazdı. Peki o zaman durum nedir? Durum, alternatifsizlik (emperyalizme esir olmuş bir muhalefet grubu) ve belki de mali nedenler ile (ki bunu üyeler söylüyor), Türkiye’nin geçmekte olduğu şu kritik durumda, iktidara destek vermeye çalışılmasıdır. Pekiii sakatlık nerede? Sakatlık, bu işlevi (hadsiz hesapsız) yaparken üçüncü sınıf bir tetikçiden öteye geçememesidir. Yahu, ustaca yap, yeri geldiğinde eleştir de hiç olmazsa ikinci sınıf tetikçi ol değil mi? Ama bunu bile beceremiyor, çünkü yapacak yetenek yok. Partide bir geri besleme de yok. Sayın Perinçek çıkıp öksürse, “çok güzel konuştun başkan” deyip alkışlıyorlar.
    50 yıldır aynı hikâye… Ben hiçbirine değil de gençlerin zaman ve emeğine acıyorum.
    Bu arada unutmadan, Nihat bey tebrik ederim, acaba mizah yazarlığına doğru bir geçiş mi var?

  43. 2015 yılında o dediğin sonlandı. PKK hendeğe gömüldü. FETÖ kazığa oturtuldu.

  44. 5 Mayıs 2021, 07:28

    2015 yılından sonra durum 180 derece değişti. FETÖ… PKK… SINIR ÖTESİ HAREKAT…
    CHP yüce divanlık artık.

  45. 5 Mayıs 2021, 07:33

    “Dr.” Ünvanına sığınsan da şiirin(!) kötü. “Dr” arkadaş!

  46. Kullandığım Uydurma at yani mahmut tuncer, yorumundaki düzeyine o kadar uyumuş ki seni kutlamak istedim…

  47. 5 Mayıs 2021, 09:21

    Her şey apaçık ortada. Yazılanların yanlış olup olmadığına bakılmadan liderini koruma, savunma zorunluluğu hissine kapılmak…

  48. 5 Mayıs 2021, 11:25

    Donlarımız bile Çin’den.
    Dünyanın en büyük ekonomisi olmuş adamlar, sen darı rüyasındasın hala:)))))))

  49. 5 Mayıs 2021, 11:58

    Ben bu ülkede kafası en sağlam sayın doğu Perinçeki görüyorum. Fettolah gülen gibi İslam âlimi, furkancilar gibi şeriatçı, Davutoğlu ve babacan gibi emperyalist ajanları dinciler ve atatürke ve milli mücadeleye lanet eden erbaş gibi İslam âlimindense ? Ben kumonist Perinçek arkasında namaz kılırım.

  50. Allah akil fikir versin sana.

  51. 5 Mayıs 2021, 13:44

    Vay vay vay. Bak hele sen. Mehmet Bedri Gültekin e bile hain diyen zavallı akp/Perinçek tayfası gelmiş burada trolluk yapıyor. Nereden öğrendiniz canım siz bu trolluk işlerini. Neyse biraz takılın buralarda belki vatanseverlik öğrenirsiniz. TGB nasıl iyi mi ? Sedat reisleri kaçtı diye uzulmesinler yakında getirilir.

  52. Nihat Genc’in yazdiklari ile Teoman Alili’nin vefati arasinda ne alakasi var? Propagandanizi yaparken bari olen isimleri kullanip, kurnazca sempati olusturmaya calismasaniz? Lideriniz Perincek amirallerimize saldirirken ayni taktikle buyuk insan ve vatansever merhum Soner Polat’in ismini istismar edip, o bir amiraldi, manifesto veren 104 amiral degil gibilerinden sacmalamisti.

  53. Milli cepheye en buyuk zarari degerli Amirallerimizi sirtindan hancerleyen Perincek vermistir. Milli cepheyi zilli cepheye cevirme gayreti icinde olan ustune baska biri yok.

  54. 1-Bir zamanlar en agir suclamalari yaptigi AKP ile ortakliga gitmis, her yaptiklarina “devrim” demeye baslamis 2- Seriatci, dinci genclik ocaklari ile sokaklarda slogan atmis 3- Zamaninda Apo’ya guller verip, bir kurt devletinin gercek demokrasi icin elzem oldugunu savunmus (bknz 2000e dogru dergisi) 4- Montro’nun kaldirilmasina devletin bekasi nedeniyle karsi duran 104 amirale bunlar amiral degil basibozuk demis 5…6….7….

  55. 5 Mayıs 2021, 19:38

    Şunu asla unutmamalıyız: AKP, tamamen malum kişinin iktidardan düşmemesi üzerine hesap yapan ve bu süreçte devleti ve toplumu kendi ideolojisine göre dönüştürmeye çalışan bir partidir. Muhalif cephe ise tamamen ABD güdümüne girmiş, Türkiye düşmanlarıyla işbirliği içindedir. Vatan partisine böyle bir denklemde yapacak çok birşey kalmıyor. 2015’ten sonra Vatan partisinin hükümete desteğinde bir mantık vardı fakat zamanla AKP’nin çok da sallamadığı, işine geldiği durumlarda öne sürdüğü bir koz durumuna düştüler. Neden ? Çünkü, AKP’ye oy getiremiyorlar. MHP ise oy getirebildiği için her açıdan(!) el üstünde tutuluyor. Vatan partisine kızan Ulusalcı kesimler de aslında aynı sıkışıklık içindeler. Çözüm halktan iyi oy alabilen bir parti kurmaktadır; ama CHP tabanındaki manyakça partizanlık bütün işi bozuyor. Adamlar 20 yıldır “AKP bu seçimde gidici” diye diye muhakeme yeteneğini kaybetmiş zombiye dönüştüler. Bu sebeple CHP tabanına oynamaktan ziyade, ulusalcı düşünceyi gençliğin ilgisini çeken yeni söylem ve politikalarla kombine ederek taban kazanmalı.

  56. Perincek’in gecmiste yaptigi iyi ve guzel isler vardir. Ama bir insan uzak gecmisi ile degil, yakin gecmisi ve bugunu ile tartilmalidir. Hic kimseye zamaninda kedi besledi diye acik cek verilmemelidir. Devletin bekasi icin destek oluyoruz artik bir anlam ifade etmiyor. Devletin bekasinin garantisi perincek, tayyip, bahceli degildir, hicbir zaman da olmamistir. Hepsi gider, hicbirsey de olmaz. Belki daha iyi bile olur. Devletimizin garantisi, Turk Milleti’nin Omer Halisdemir gibi olan nice evlatlaridir. Eger butun Omer Halisdemir’lerimizi kaybedersek, iste o zaman .oku yeriz, ki yiyoruz da zaten.

  57. Nihat Genç de tıpkı Doğu Perinçek ve Devlet Bahçeli gibi yıllardır izledikleri çizgiden milim sapmayan vatanseverlerdir. Lütfen Nihat Bey’e dostça eleştirilerinden dolayı tepki göstermeyin.

  58. Eline ağzına sağlık Nihat Genç. Nihat Bey’in önceki yazılarında andığı “Ulan Öküzler” doldurmuş burayı. Bu arkadaşlar cem küçükle, yeni “eski fethullahsever” bakanlarıyla, milyarlık cemaatleriyle, ordudaki cemaatçi amiralleriyle, karadenizdeki stratejik ortakları ukraynayla, üç buçuk zeka yaşına hitap eden, acıklı, gündem değiştirme – oy konsodilasyon taktikleriyle (alkol yasağı, elleri arkada bağlayıp gezmeye soruşturma, her hafta yeni bir “darbe yapacaklar” naralarıyla vs) ve ermeni soykırımı yapılmıştır diyen, fethullaha şiir yazan hilal kaplanla milli cepheyi oluşturadursunlar, Veryansın kim yanlışsa onu söyleyecektir. Siyasi kurnazlık yaptığını zannederek saraya ek sütun olan arkadaşlar, sitelerinizden Cem Gürdeniz’in yazılarını ve videolarını kaldırmışsınızdır umarım. Zira Cem Amiralin böyle bir talebi oldu ve siz de “atlantikçi” dediğiniz bir insanın yazılarını videolarını yayınlamayı kesersiniz diye düşünüyorum. Yoksa o atlantikçi lafını, “üç buçuk zeka yaşı seviyesindekilere hitap edenler” duysun da yerinizi bilsin, yanlış anlaşılma olmasın diye mi dediniz? Bilemiyorum. Belki de öyle yapmışşınızdır, kurnazsınız ya :)

  59. Nihat genç mi çizgisinden sapmamış? gülerler adama

  60. 6 Mayıs 2021, 05:52

    Seçimi siz kaybedince “makarnacı halk”
    Siz Kazanınca “halkımız”
    Yorum hoşuna gidince alkış.
    Gitmeyince troll.

    İyi yolculuklar.

  61. 6 Mayıs 2021, 05:58

    Yukarıda belirttiğiniz gibi, Atatürk Üçyüz diyenler CHP’de maaş yiyor, koltuk ve arsa kapışıyor. Valla biz ATATÜRKÇÜYÜZ.

  62. 6 Mayıs 2021, 06:12

    Duygularıma tercüman oldunuz. Ben de destekliyorum.

  63. 6 Mayıs 2021, 06:17

    Başka fikirdekilere “Ulan öküzler.” Atatürkçü birine yakıştı mı?

  64. 6 Mayıs 2021, 07:22

    Bugün 6 Mayıs! Kendini Ulusalcı addeden parti lideri bir internet videosuna verdiği röportajda Deniz için “ben Onlardan yaşça büyük olduğum için O’nun kulağını çekmiştim ” derken bugünde sahip olduğu televizyon kanalından kulağını çektiği kişinin yayınını yapmasını ne ile açıklamak gerekiyor. Ayrıca darbe fobisine bürünen iktidar cenahın hiç 12 Mart darbesine ait bir kelamları olmuş mudur. Dillerinden düşürmedikleri tek tarih var o da 27 Mayıs.

Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya abone olun!